Hotel Campanile Argenteuil

Weer vandaag4°-1°
Hotel Campanile Argenteuil
4,3

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Campanile Argenteuil voor je op een rij gezet:

Kenmerken

32 reviews over Hotel Campanile Argenteuil in het Nederlands

heerlijk hotel

van der kolk
11-8-2010

Wij waren daar met reisorganisatie.Op een defecte lift na hebben we het er heerlijk gehad.S'ochtends een goed ontbijt dat elke keer werd aangevuld.Vriendelijke bediening,dus zeker niet zoals eerder beschreven bij sommige reactie's.De kamers waren voor parijse maatstaven echt super.Heerlijke bedden en kussens met een dekbed.Waterkoker met theezakjes koffiepoeder en koffiemelk met een verpakt koekje.Een ligbad en een douche waar je na een lange dag wandelen wel uren onder kon staan.Wij hebben het er heerlijk gehad

Zeer slechte bediening

Ton
29-7-2010

Verzorgd en net hotel. Ontbijt Ok ( als je op tijd bent tenminste) Geen bar. Terras Bediening erbarmelijk. s'avonds na tienen krijg je niets meer. Na een volle dag Champs Elysees ivm Tourfinish komen er 2 volle bussen ( 120 man)bij het hotel aan maar personeel was te beroerd om te bedienen. zaterdagavond was dit ook al rond 23.00 uur. Klein cafeetje verderop had de avond van zijn leven en in 2 uur een topomzet gehaald.

Geen handige locatie

Milou
28-7-2010

Wij waren ook met dezelfde busreis van touroperator en je bent vrijwel altijd afhankelijk van de bus om terug te gaan vanuit Parijs naar Argenteuil. Op eigen gelegenheid van en naar het hotel is te doen maar voor mensen die niet goed weten hoe de metro/treinen werken is het erg lastig.

Het hotel is verder prima, het ontbijt is prima verzorgd. Het is inderdaad een beetje vervelend dat je 's avonds niets meer kan drinken want je bent ook niet meer snel in het centrum van Parijs.

Conclusie: de kamers en het ontbijt is prima verzorgd. De locatie is erg onhandig.

prima hotel alleen niet klantvriendelijk !

rezigers van het tour de france reisje van effeweg
26-7-2010

we waren met een busreis van effeweg, het hotel was prima, nette kamers, goede bedden, je kon zelf koffie en thee zetten en iedere dag schone handdoeken.

het ontbijt was ook prima, niet zeer uitgebreid maar genoeg keuze, alleen werd niet alles op tijd bijgevuld. wel erg jammer dat het personeel erg onvriendelijk is bv. als je vroeg of zij nog brood hadden en zo, kreeg je vaak een nors antwoord. ook savonds was er op een avond na, geen gelegenheid om nog wat te drinken op het terras,wanneer we na een hele dag Parijs nog even na wilden zitten met een drankje. voor je neus maakten ze de lampen uit en keken je bijna weg. niet prettig en erg klantonvriendelijk, het lijkt wel of ze niks wilden verdienen !!!

Goed hotel

van den Heuvel
28-10-2009

Hotel geboekt voor een weekendje Parijs.

Kamers waren erg netjes,goede matrassen, je kon zelf koffie en thee zetten. Kamers werden elke dag schoon gemaakt , elke dag schone handdoeken. Ontbijt was goed voor de mensen die om 7 uur er waren, er werd niet meer bijgevuld na half 8. Gelukkig op de andere dag opgelost . Het hotel ligt op 15 minuten van Parijs.

Het hotel is aan te bevelen voor een weekendje weg.

Hotel van effeweg parijs

dhg
14-9-2009

Het hotel ligt ongeveer 15 minuten van het centrum van Parijs. Bij het ontbijt is het erg druk en moet je lang in de rij staan voordat je wat te eten hebt. Er is ook niet veel te krijgen bij het ontbijt, dat is wel jammer. De kamer is klein maar omdat je er alleen bent om te slapen is het wel oke.

Goed schoon en simpel hotel.

Justin
8-8-2009

Het hotel ligt op een kwartier rijden van het centrum van Parijs. De kamers waren niet groot, maar wel groot genoeg. Elke dag werd de kamer schoon gemaakt en lagen er schone handdoeken klaar. Ontbijt simpel, maar genoeg keus.

2007

Prima hotel als je een paar dagen Parijs wilt doen

G.N van der Knoop
23-10-2007

Prima hotel als je een paar dagen Parijs wilt doen.Keurige kamer,iedere dag schoon linnengoed en een redelijk uitgebreid ontbijt.

Het was een net en goed hotel

Anneke Moes
21-5-2007

Het was een net en goed hotel. Ontbijt was goed verzorgt. 'S avonds kon je aan de bar wat drinken ondanks dat ze soms een beetje moeilijk deden als je wat later weer kwam.

Elke dag werd het bed en de handdoeken verschoond. Wij gingen hier naartoe met een busreis. Dit is allemaal goed.

Als je op eigen vervoer bent, ligt het een beetje uit de stad, maar je bent zo in het centrum.

Om Parijs te bezoeken is dit een goed hotel om zoals wij met een busreis te overnachten (voldoende parkeergelegenheid) en het heeft een prima ontbijtbuffet.

Ligt in een rustige buitenwijk aan de Seine. Bediening is sober maar goed.

Kamers netjes en alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Campanile Argenteuil in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Campanile Argenteuil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.