Hotel Campanile Argenteuil **

Review geschreven door Rene en Anneke Dijkstra

Is allemaal 100% meegevallen

Rene en Anneke Dijkstra,
20-7-2013

Nadat wij de negatieve beoordelingen hadden gelezen waren wij bijna van plan de reis af te zeggen. Gelukkig hebben we dit niet gedaan. Voor ons was het hotel een prima plek om te overnachten. Schone, goede bedden, nette kamer, goede douche. Ontbijt simpel maar goed. Uitzicht niet belangrijk, wij sliepen. Buurt hadden we niets mee te maken, Elke dag gingen we al vroeg naar Parijs. Wij hebben daar niet gegeten omdat we daar rond etenstijd niet waren, maar je kon er eten voor een redelijke prijs. Elke dag schone handdoeken en een opgemaakt bed en vriendelijke mensen. Kortom, niets mis mee.