Hotel Campanile Argenteuil

Weer vandaag4°-1°
Hotel Campanile Argenteuil
4,3

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Campanile Argenteuil voor je op een rij gezet:

Laatste review

zeer slecht hotel

Rene,
9-11-2017

Buffet slecht te weinig eten wordt niet bijgevuld en als je er wat van zegt krijg je een grote mond ,onvriendelijke mensen ,

op onze kamer hing een vieze handdoek die iemand als toilet pap[ier had gebruikt !

Kenmerken

32 reviews over Hotel Campanile Argenteuil in het Nederlands

zeer slecht hotel

Rene,
9-11-2017

Redelijk hotel voor een paar daagjes.

jacobs,
7-11-2017

Wij hebben met touroperator een steden trip gemaakt naar Parijs, en hebben de nachten door gebracht in dit hotel.

De kamers waren redelijk, maar wel zeer gehorig. S avonds als er nog mensen terug gingen naar hun kamer kon je dit goed horen. Het leek wel of ze je kamer in kwamen. De deur van de buren piepte zo erg , het leek wel of je midden in een Griezel film zat. Een beetje olie zou wonder doen denk ik .

Wij misten op het toilet een WC borstel. Ik weet niet of dit op elke kamer zo was.

Het ontbijt was prima, had ik niet verwacht . Het was redelijk uitgebreid.

Elke dag schone handdoeken op de kamer .

Wat ik wel jammer vond was de dame S avonds achter de receptie en bar.

Zij kwam mij onvriendelijk en saggerijnig over . Het leek wel of zij nergens geen zin in had . Mijn vriendin wilde graag een cocktail elke avond . Maar kreeg die niet . Telkens kreeg zij te horen No no is finish .

goed

Kolkie
20-10-2015

4 dagen parijs met touroperator, is uitstekend bevallen, chauffeur organiseerde en vertelde veel over Parijs, hotel was goed, alleen jammer dat het personeel niet klantvriendelijk is, sávonds na 21.30 was de bar al dicht, omzet en behoud van werk stond Niet in hun vaandel

Goed hotel

jesper
28-11-2014

Super bedden en goed ontbijt s avonds is het er ook wel goed zitten.

Mooi hotel

ingrid schippers
29-6-2014

Net buiten Parijs, is wel heel druk om steeds in het centrum te komen met de touringcar .Hotel zelf was prima alleen kleine kamers, we sliepen met zn drieen in een tweepersoonskamer, was kleiner bed in het midden bijgezet.Ontbijt prima, alleen vrij kleine eetzaal soms moest je buiten gaan zitten omdat niet iedereen er in kon, waren met 75 man.

Prima plek

Doreen Jansen
8-1-2014

Prima hotel, de ligging iets minder maar je eet en slaapt er alleen maar.

Netjes schoon,beddengoed netjes,waterkoker thee en koffie aanwezig.

Dus prima hotel!

Ga dit jaar weer eens terug naar het zelfde hotel en zelfde reisorganisatie!

Weinig reden tot klagen

Wim
9-9-2013

In dit hotel kwamen we alleen om te overnachten. De kamers waren eenvoudig ingericht, maar het was netjes en schoon en dat is het voornaamste. Ook de bedden waren goed. Een keer in het restaurant gegeten en dat was goed, geen hoogstandjes maar wel lekker en betaalbaar.

Is allemaal 100% meegevallen

Rene en Anneke Dijkstra
20-7-2013

Nadat wij de negatieve beoordelingen hadden gelezen waren wij bijna van plan de reis af te zeggen. Gelukkig hebben we dit niet gedaan. Voor ons was het hotel een prima plek om te overnachten. Schone, goede bedden, nette kamer, goede douche. Ontbijt simpel maar goed. Uitzicht niet belangrijk, wij sliepen. Buurt hadden we niets mee te maken, Elke dag gingen we al vroeg naar Parijs. Wij hebben daar niet gegeten omdat we daar rond etenstijd niet waren, maar je kon er eten voor een redelijke prijs. Elke dag schone handdoeken en een opgemaakt bed en vriendelijke mensen. Kortom, niets mis mee.

Wij zijn met de bus naar dit hotel gekomen om te overnachten tijdens onze stedentrip naar Parijs. Het is ongeveer een half uur van de stad af. Het hotel is prima te doen. We hebben niet in het hotel gegeten, we hoorden van onze reisgenoten dat dit niet echt lekker was. Je kunt beter in de stad wat eten. Er is niets te doen in de buurt.

Hadden geen andere keuze

Joootje
11-8-2012

Via een touroperator in dit hotel terecht gekomen. Kamers zijn erg klein, super gehorig, en totaal geen leuk uitzicht. Zaten tegen bomen aan te kijken. Maar gelukkig waren we de hele dag op stap. Het ontbijt is sober, elke dag precies hetzelfde. Ook daar twee keer een avonddiner gehad. Zowel op de dinsdag en donderdag kregen we patat en kip!! Dit menu was door de touroperator geregeld. De chauffeur vertelde dat je de keuze had uit vlees, vis en vegetarisch, keuze genoeg dacht ik nog. Voor en na kon je onbeperkt pakken maar het hoofdgerecht werd aan tafel geserveerd. Helaas ben ik allergisch voor kip. Dit aan het personeel doorgegeven. Als antwoord krijg je dan "ja jammer."Had ik dit van te voren geweten had ik beslist niet aan dit diner deelgenomen, was per slot nog € 20,- p.p.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Campanile Argenteuil in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Campanile Argenteuil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.