Hotel Bresil Opera

Hotel Bresil Opera

Kleine hotelsWeer vandaag29°15°

4 reviews over Hotel Bresil Opera in het Nederlands

Een leuke basis om Parijs te ontdekken!

Joost
28-10-2014

een leuk en zeer net hotel centraal gelegen in hartje Parijs. Alle toeristische bezienswaardigheden liggen binnen een straal van 3 tot 5 km loopafstand . Nette hotelkamer voorzien van alle gemakken en goed bed. Het hotel heeft alle charmes die de stad Parijs ook uit ademt. Levendig,boeiend,en toeristisch, met veel leuke restaurantjes in de directe omgeving. Parkeergarage op 600 m van het Hotel met kortingstarief als bezoeker van het hotel.

Gereisd Met partner in Wed Oct 22 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

"Wat een topper"

helene
15-8-2009

het was echt super leuk!! mooi hotel. kids vonden het echt super! hotel ligt in een mooie omgeving!! volgend jaar weer.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

drie sterren is te veel

Rob
4-1-2009

Dit hotelletje ligt prima, maar maakt zijn drie sterren niet waar. Op het eerste gezicht lijkt het prima, tot je probeert te slapen!! In slaap vallen is bijna onmogelijk, aangezien je letterlijk alles hoort wat op straat gebeurt (en gezegd wordt), maar ook van alle buren in het hotel... Van geluidsisolatie hebben ze hier in elk geval nog nooit gehoord. Ook erg veel last van jeuk overal van de dekens! Wij zullen hier niet snel terug komen.

Gereisd Met partner in december 2008

2008

zeer centraal en toch rustig.

Piet
22-7-2008

hotel echt ok voor wie een gewoon hotelletje zonder pretentie zoekt. Ligt in goede buurt, vlakbij metrostation en in een rustig straatje zonder nachtlawaai. Ontbijt ok, geen grote luxe maar absoluut degelijk. Ik betaalde in juli 08 40 euro per persoon/nacht.

Gereisd Met partner in juli 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Bresil Opera voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesKluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bresil Opera in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bresil Opera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.