Bed and Breakfast Bouchardon

Bed and Breakfast Bouchardon

Bed and Breakfast

1 review over Bed and Breakfast Bouchardon in het Nederlands

Perfecte uitvalsbasis, privacy én prima service

ronaldhenrich
5-8-2012

Bouchardon ligt op 5 minuten lopen van metro station st Denis in een wijk met voldoende restaurants. Eigenaars wonen in een appartement en hebben één kamer stijlvol ingericht voor gasten. Kamer is niet erg ruim, maar als uitvalsbasis zeer geschikt. Eigen badkamer en sanitair. Van het ontbijt wordt iets speciaals gemaakt. Je geeft aan waar je ongeveer van houdt en dat wordt dan zeer goed verzorgd. Eigenaar geeft je alle ruimte voor je privacy, maar staat klaar voor alle informatie die je maar wilt en zeker ook voor een goed gesprek over alle mogelijke onderwerpen. Je krijgt een eigen sleutel van het appartement. Bouchardon is een absolute aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2012

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Bouchardon in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Bouchardon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.