Hotel Best Western Ronceray Opera

Hotel Best Western Ronceray Opera

5,5

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Ronceray Opera voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Best Western Ronceray Opera in het Nederlands

Nooit meer

miled
6-11-2012

Volledig verouderd hotel. Kamers piepklein (3m op 4m met moeite). 1 man aan receptie onvriendelijk. Kluis werkte niet en steeds beloven om te herstellen maar kwam er niet van. Toen we op een namiddag efkens naar de kamer gingen was de deur niet in het slot. Iedereen kon vrij in en uit onze kamer !!!! Ontbijt stelt niet echt veel voor. Waterleidingen beginnen om 6h 's morgens lawaai te maken om het water op te warmen. Geen druk op de douchekraan. 50 cm opening tussen lavabo en douchewand om in douche te gaan. Geen nachttafels. Kleren kunnen niet recht in de kleerkast hangen. Al verschillende hotels gedaan in Parijs en dit was ronduit het slechtste. Enige positieve aan dit hotel is de ligging.

Gereisd Met partner in november 2012

Goede ligging! maar niet erg schoon

B. Bonsen
24-1-2012

Wij zijn er eind januari 2012 4 dagen geweest. Gevraagd om een twin bed kamer, komen we daar, bleek het een dubbel bed van 1.40 breed te zijn in een te kleine kamer. Bij de receptie gevraagd en via gebrekkig engels toch opgelost. Van de 3 ochtenden (vr-za-zo) haddenw e alleen vrochtend warm water. verder waren ern small problems. De kamer lag vol met stof, de lampjes zaten onder het stof, de airco durfde we niet aan te zetten omdat die zo vol zat. Zat. ancht ging het brandalarm af maar van het hotel was er niemand te vinden! De liggin is daarentegen echt top, nog geen 5 miniuten lopen van metro station grand boulevards maar volgende keer geen best western ronceray opera meer voor ons.

Gereisd Met partner in januari 2012

Ok [8]

Roex-Remont
19-4-2010

Hebben in november 2009 een overnachting gedaan in dit hotel. Was wel ok. Maar proberen volgende keer weer een ander.

Gereisd Met partner in Sun Nov 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig!

Shanna
23-5-2009

Schitterend hotel, direct naast de metro. Heel fijn personeel. Mooie kamers, redelijk ruim opgezet. Superschoon. Lekker ontbijt. Absoluut een aanrader!!!

Gereisd Met vrienden in mei 2009

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesKluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Ronceray Opera in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Ronceray Opera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.