Hotel Best Western Jardin De Cluny ***

Hotel Best Western Jardin De Cluny ***

Hotel Best Western Jardin De Cluny
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Jardin De Cluny voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Best Western Jardin De Cluny in het Nederlands

Heerlijk centraal gelegen hotelletje

Geert, 2-5-2009

Vooral de ontbijtzaal in de kelder vonden wij erg leuk. Soort van gewelf. OOk was het ontbijt erg uitgebreid en werden we niet afgescheept met een "franse traditie" van slappe soepkommen koffie en droog stokbrood. In plaats daarvan een ruime keuze aan zowel hartig als zoet beleg en lekkere broodjes !! Echt genieten. (er was zelfs champagne) 's avonds en 's nachts voor Parijse begrippen rustig op straat

piepklein hotel met alles erop en eraan

Jeeloo, 31-7-2008

Hele kleine kamers, maar van alle gemakken voorzien. Keurig schoon en materiaal dat dik in orde is. Voor een 3* in Parijs is dit hotel echt aan te bevelen. Het ligt vlakbij Quartier Latin. Metro op 100 meter. Vriendelijk personeel. Ontbijtzaal lijkt op een kasteelzaaltje. Heel apart!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Jardin De Cluny in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Jardin De Cluny zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Jardin De Cluny scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: