Kleine hotelsWeer vandaag24°11°
5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Bervic Montmartre voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Bervic Montmartre in het Nederlands

eenvoudige kamer met douche

wout en angela
13-2-2011

voor een stedentrip is dit hotel prima. eenvoudige, verouderde stoffige kamer, met bijpassende kleine douche. niks aparts, maar als het goed is ben je toch bijna nooit op je kamer of in het hotel. Vriendelijk personeel, beantwoorden elke vraag en helpen mee aan het vinden voor een parkeerplaats in de stad. voor 45 euro 3 dagen geparkeerd in de garage, 5 minuten vanaf het hotel.

metro naast het hotel, wel gratis crimineel volk en dito sfeertje erbij.

Douche deed het verder prima, warm water. Verder wordt de conditie getest, door het ontbreken van een lift. Wij zaten 5 hoog.

Gereisd Met partner in Mon Feb 07 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geen aanrader

Eliane
7-6-2009

Vorig jaar gelogeerd met een Franse vriend, hij had geboekt, dus ik verwachtte geen misverstanden. Tweepersoonsbed gereserveerd, maar uiteindelijk in 2 losse bedden geslapen. We hebben er geen probleem van gemaakt, dus ik weet niet hoe ze het op zouden lossen, mocht je dat wel doen. Het was een schone, vrij kleine kamer. De bedden waren klein van afmeting en kraakten enorm, het matras vond ik wel goed slapen. Ook vrij gehorig, als je op bed ging zitten, begonnen de buren bij wijze van spreken al op de muur te kloppen. De ligging vlakbij Montmarte is fijn, maar geen aanrader als je alleen bent. Het metrostation is vlakbij, maar daar heb ik ook veel criminaliteit gezien. Dit was ook te merken aan de constante sirenes later op de avond. En voor die prijs moet er in Parijs toch iets beters te vinden zijn. Wel vriendelijk personeel, koffers mochten daar blijven staan na het uitchecken, omdat laat op de middag onze trein pas vertrok.

Gereisd Met partner in september 2008

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesKluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bervic Montmartre in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bervic Montmartre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.