Hotel Belgrand

6.4Voldoende

Frankrijk, Ile de France, Parijs

Op vakantie geweest naar Belgrand?

6.4Voldoende

• Kinderopvang

27 reviews over Hotel Belgrand

• 6Ariën27-04-2007

Prima hotelletje voor een mooi zacht prijsje(low-budget)! Verwacht er niet te veel van want het zijn maar 2 sterrentjes! 1 weekend geweest! Ik vond het een prima ligging omdat recht voor het hotel een metro-ingang was! Ik kwam alleen voor de stad Parijs te bezichtingen dus nam altijd gebruik vd metro nagenoeg elke plek in parijs is met dit vervoermiddel te bereiken: ideaal!! Ontbijt was wel matig maar ja daar is de prijs naar! Schone kamers en doucheje! Goed met de auto te bereiken ligt aan de rand van de stad parijs!Parkeerplaatsje zoeke is lastiger aan de achterkant is meestal geen plaats!Als je niet te veel eisend bent dan is dit een prima hotel voor een weekend weg naar Parijs! Geweest

Gereisd in april 2007

• 5guy14-03-2006

Wij verbleven drie dagen in hotel Belgrand. Nu ja, kwamen er om te slapen en te ontbijten. Kamer redelijk proper, badkamer is aan renovatie toe. De deur van de minibar stond voor het beschimmelde koelkastje. Wij zaten op de vijfde verdieping en stelden ons wel vragen bij de bouw. Wij zouden opgesloten zitten als ratten mocht er daar een brand uitbreken.

Gereisd in maart 2006

• 8Jessica13-12-2005

Wij zijn er in februari 2005 geweest en dat is ons heel goed bevallen. Het personeel was aardig, het ontbijt was redelijk(croisant, broodjes, jam en boter). Het was er niet echt groot, maar de kamer was schoon en over het geheel genomen waren we erg tevreden. Vooral fijn dat de metro voor de deur stopt en dat je gratis in de straat kunt parkeren(moet er wel plaats zijn)!!

Gereisd in december 2005

• 7marc05-06-2005

prima low budget-hotel. bedden zijn prima. goed ontbijtje. metrostation ligt voor de deur. auto kan je parkeren in een parkeergarage bij porte de bagnolet (1 metrostation van belgrand vandaan). bij vertrek kan je je bagage in een afgesloten kamer achterlaten

Gereisd in juni 2005

• 5paul & Suzanne05-01-2005

Bereikbaarheid super om met de auto de doen. Wel een muf hotel en de bedden vonden wij erg slecht. Prijs is wel super maar dan mogen de bedden wel beter. Er mag wel klein onderhoud plaatsvinden want nog even en er vallen steeds meer zaken uit elkaar.

Gereisd in januari 2005

• 8Ester04-02-2004

Helemaal top als je een low-budget hotel zoekt en niet veel geeft om superluxe dingen. Heel eenvoudig ingericht en idd, zoals Martine zei, het kan opgeknapt worden, maar het is schoon, stil en het bed is prima. Het ontbijt is heel goed, onbeperkt koffie/thee/jus d'orange, je krijgt twee broodjes en een crossantje per persoon(als je meer wilt krijg je dat gewoon) en je kunt kiezen uit verschillende soorten jam en honing. Nogmaals eenvoudig, maar ik heb het prima naar mijn zin gehad!

Gereisd in februari 2004

• 6Martine03-09-2003

Met een aanbieding betaal je hier niet veel, maar verwacht dan ook niet te veel!Bed is te doen, maar de veren voel je wel. De badkamer zou met niet teveel moeite zijn op te knappen, maar komt nu niet echt schoon over.Heet water is eerder lauw te noemen.Vloerbedekking had vieze vlekken.Wel een tv'tje met CNN,BBCworld en duitse MTV, een radio en minibar. Kortom, als je niet te veel verwacht is het wel te doen.Ontbijt is oke.

Gereisd in september 2003

Hotel Belgrand info