Hotel Belgrand

6.4Voldoende

Frankrijk, Ile de France, Parijs

Op vakantie geweest naar Belgrand?

6.4Voldoende

• Kinderopvang

27 reviews over Hotel Belgrand

• 6Bert13-06-2010

schoon beddegoed en een dak boven je hoofd

Hotel Belgrand is goed betaalbaar maar is daar is de kwaliteit dan ook naar. Beddegoed, handdoeken etc. zijn keurig schoon, het (franse) ontbijt is oke en voldoende, maar verder is het hotel sfeerloos en is het meubilair en sanitair oud, verveloos en/of gewoon kapot. Dus als je aan het hotel verder geen al te hoge eisen stelt is het prima om alleen te overnachten tegen een zeer redelijke prijs. Auto kun je parkeren bij Centre commercial Bel-est, ingang GALLINI (ca. 11 euro per 24 uur) en de metro-ingang is naast de voordeur. Binnen 10-15 minuten in hartje parijs.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2010

• 7g.s.15-03-2010

prima stadshotelletje

Voor een paar dagen Parijs, is dit goed te doen!!Auto parkeren kan aan de overkant van de Periferique bij winkelcentrum Bel-Est. Daar kan je op de 1e etage lang parkeren (38 Euro voor 7 dagen!!), let op: op beneden etage geldt een duurder parkeertarief!Je moet dit net weten.. het is dan ong. 10 min lopen naar het hotel. Metro voor de ingang, dus prima! Kamer redelijk, maar voor een paar dagen stelden we geen eisen. Bakkertjes genoeg in de straat dus 's ochtends kochten we daar croissantjes. We komen hier weer terug.

Gereisd met partner in maart 2010

• 7Rian en fam.23-10-2009

het viel erg mee

na de 'slechte' beoordelingen hadden we niet al te hoge verwachtingen en het viel ons allemaal erg mee. Voor de prijs moet je niet teveel verwachten. Wel is parkeren erg lastig en hebben we 2 bonnen opgelopen (van 11 euro, dus dat valt nog wel mee in garage ben je duurder uit). Ze proberen wel Engels te praten maar dat ging toch erg moeizaam. Het douchen was niet altijd succes (soms alleen koud water).

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2009

• 5Karin Matthezing31-07-2009

Een tegenvaller

Van een goedkoop hotel als dit moet je uiteraard geen al te hoge verwachtingen hebben, maar ik heb vaker in tweesterrenhotels overnacht en die waren echt beter. Erg vervelend was dat de wc op mijn kamer het twee maal achter elkaar begaf. Wat ik wel prettig vond was dat ik als single geen achterafkamertje kreeg, maar een ruime kamer met uitzicht op de straat.

Alleen gereisd in juli 2009

• 7Ralph en Mariska27-05-2009

Waar voor je geld

Zeker geen luxe, maar voor deze prijs prima hotel. Ontbijt was prima. Kamer klein, maar wel netjes. De bedden waren prima. De ingang van de Metro is naast de deur. Ideaal! Aanrader voor wie niet teveel geld aan een hotel wil besteden.

Gereisd met vrienden in mei 2009

• 8Margriet26-04-2009

goed hotel

Goedkoop, aardig personeel, naast metro, schone kamers, kortom goed hotel voor een goede prijs

Gereisd met partner in december 2008

• 6Eline10-01-2009

Prima hotel voor deze prijs

Als je zo'n lage prijs betaald voor een accommodatie, mag je niets meer verwachten dan dat je bij Belgrand krijgt. Alles was simpel, maar wel prima. Zeker als je alleen in het hotel bent om te slapen. Personeel was uiterst behulpzaam. Een pluspunt is de metro die vlak voor de deur van het hotel stopt. Met gemiddeld 15 min zit je in het centrum met de metro. Daarnaast is de locatie van dit hotel perfect tov de halte van Eurolines. Kortom, perfect voor een budget stedentrip Parijs!

Gereisd met partner in maart 2008

• 7Jongeneelen16-12-2008

Goedkoop, maar zeker niet slecht

Het was een goedkoop hotel, maar het viel ontzettend goed mee!

Gereisd met partner in december 2008

• 3Nienke Meinen05-11-2008

Geen aanrader

Het hotel was erg slecht, slechte kamers ed. We moesten de douchekop vasthouden om te douchen, we sliepen in een tweepersoonsbed wat wij hier een twijfellaar noemen. Het ontbijt was ook erg slecht, je kon maar 1 ding op je brood doen en dat was jam. Nou lust ik geen jam, dus heb de hele vakantie boter op mijn brood gegeten wat ook op een gegeven moment niet meer lekker is. De man achter de receptie was erg vriendelijk, daar verder niks op aan te merken. Verder gezellige vakantie gehad, maar niet door het hotel.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 7jan oldenburger25-10-2008

klein, maar goed

Personeel erg vriendelijk. Metro erg dichtbij - voor de deur van het hotel kun je gelijk naar beneden, de metro in. Kamers klein, met name het bed - een bed van ca. 120 x 180 kun je moeilijk een tweepersoonsbed noemen! Verder erg gehorig, zowel van binnenuit als van de straat. Van de volgens de advertentie "geluiddichte kamers" is dan ook niets te merken. In de overloop/gang van onze verdieping hing af en toe een behoorlijke rooklucht. Staat van onderhoud is redelijk; kennelijk is de in de beschrijving genoemde "renovatie" nog niet helemaal afgerond.

Gereisd met partner in oktober 2008

Hotel Belgrand info