Kleine hotelsWeer vandaag15°10°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Baudelaire Bastille voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Baudelaire Bastille in het Nederlands

Nooit meer!

Marjolein Willekens
30-5-2012

Wàt een vreselijk hotel is dit! Bij binnenkomst een zeer onvriendelijke meneer aan de receptie. De hotelkamer was ontzettend vies; er liep een buis door de slaapkamer waarop een dikke laag stof lag met ondefinieerbare zwarte vlekken, lekker zo naast je bed! De douchewandjes schoven nauwelijks opzij omdat ze maar met 1 schroef vastzaten, dus ófwel moest je je door de opening heen wurmen óf de hele wand eraf tillen, in de douche gaan staan en dan de wand weer bevestigen. De oude kraan was afgebroken, maar door 2 gammele leidingen waar aangekoekte zeepresten rondom plakten werkte hij toch. Nog maar te zwijgen over de zwarte schimmel die een meter hoog op de wandjes kleefde. De kleerkast was zo gammel dat je met 1 hand de kast moest vasthouden zodat je met de andere hand je kleding in de kast kon hangen! Buurt was overdag rustig, in tegenstelling tot nacht; geschreeuw op straat, getoeter waar geen einde aan kwam. En dit was de volgende avond ook zo, dus geen incident. Pluspunt: ligging.

Gereisd met partner in mei 2012
2008

zeer tevreden

karin
5-10-2008

leuke wijk, schone kamer,personeel aardig. heerlijk geslapen ook vanwege de dubbele beglazing

Gereisd met partner in oktober 2008
2007

Toen we aankwamen en naar onze kamer gingen, sprong er al direct een muis voorbij toen we voorbij de eetkamer gingen... Het ontbijt is HEEL beperkt: croissants die hard zijn met wat confituur en wat cornflakes... Niet echt aan te raden.

Gereisd anders in Wed Aug 15 2007 23:11:22 GMT+0000 (UTC)

Een ervaring op zich

Samantha Jones
8-5-2007

Een ervaring op zich. Verwacht geen luxe hotel, maar de oude kamers met superouderswets behang hebben hun charme. Het pand is een paar meter breed en de krakende, smalle trappen doen denken aan een heel oud huis. Ook de gangen zijn heel smal. Ik vond het mooi.

Gereisd anders in Tue May 08 2007 16:10:14 GMT+0000 (UTC)

dat dit hotel mag heten, met vier personen op een tweepersoons muffe kamer in een bed dat zeker honder jaar oud moet zijn geweest. een zeer smerige badkamer en een trappenhuis waarvan je bij iedere tree denkt als dit maar goed gaat, zeer knorrig personeel dat bij alles zucht en steunt , gelukkig geen ontbijt genomen daar. het enigste positieve wat er te bedenken valt is de ligging en de wijk er omheen. van alle fotos op de site is er niet een die overeenkomt met de werkelijkheid!!!!!

Gereisd anders in februari 2007

Kleine kamers, wij lagen met 4 personen op een 2 persoonskamer. Vuile badkamer. De ontbijtzaal is amper een paar vierkante meter groot. In de kamers ligt tapijt met vieze wollen dekens. Wij hebben hier maar 1 nacht verbleven, tijdens oudejaarsnacht. Dus voor die paar uren dat we hier geslapen hebben moest dat niet meer zijn. Maar voor een langer verblijf zou ik dit hotel zeker niet boeken. Dus voor een eensterren hotel is het wel zijn 1-sterretje waard.

Gereisd anders in Tue Jan 23 2007 12:21:22 GMT+0000 (UTC)

2005

van een eensterrenhotel kan je niks meer verwachten : niet al te propere kamer, geen lift (wel pech als je op het vijfde logeert, zoals wij), piepkleine badkamer, heel kleine ontbijtzaal :samenraapsel van meubilair en heel beperkt ontbijtbuffet.

Gereisd anders in augustus 2005

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesConcierge, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaFinse sauna

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baudelaire Bastille in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baudelaire Bastille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.