Hotel Banke

8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Banke voor je op een rij gezet:

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant
Sauna
Parkeren mogelijk

2 reviews over Hotel Banke in het Nederlands

Ondergebracht in een prachtig gerestaureerd pand, ooit bankgebouw, is Hotel Banke zijn 4 sterren meer dan waard. Door gans het hotel is de hoofdtoon rood. Zo al als je in de ruime lobby (waar ook het restaurant en de bar zich bevinden) binnenkomt, maar ook alle gangen. De kamers, weliswaar niet al te groot (we hadden geen suite...), zijn netjes onderhouden en bieden alle comfort. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. De ligging is ideaal om te shoppen (150 m en je stapt Galerie Lafayette binnen !) maar ook om Parijs te verkennen. Ofwel neem je de metro ofwel ga je op wandelen. In een straal van pakweg 2 km heb je het Louvre, Montmartre, Sacré-Coeur, enz. We namen niet het ontbijt in het hotel omdat we dat te duur vonden (29 € !). Vandaar de iets mindere score voor het eten. We probeerden het restaurant, maar ook daar dezelfde vaststelling. Vrij duur voor hetgeen op het bord beland. Conclusie : prachtig hotel om te verblijven als je elders je eten zoekt...

Gereisd met partner in november 2012

goed hotel

Romy
12-9-2011

Van het weekend gelogeerd in hotel Banke. In een woord super. Mooie kamer (suite), schoon, ruim en modern ingericht. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. We waren daar voor een beurs. Zelfs toen we een taxi wilde hebben vertelde ze dat het maximaal 20 euro mag kosten. Dit werd ook verteld aan de taxichauffeur zodat we niet zouden worden opgelicht. Een klein puntje van kritiek. Ontbijt was minimaal voor het bedrag (€ 28,- p.p.) wat we ervoor moesten betalen. Daarnaast bevond de zaal zich in de kelder van het hotel. Was er erg warm en ongezellig. Maar overal zeker nog de moeite waard om nog een keer terug te komen.

Gereisd met partner in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Banke in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Banke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.