Hostel Auberge de Jeunesse D'Artagnan

2,4

Onvoldoende

3 reviews over Hostel Auberge de Jeunesse D'Artagnan in het Nederlands

Met vrienden

Hele leuke plek voor een schoolreisje

AnnaM Bosma
8-7-2012

een goeie jeugdherberg met hartstiike aardig personeel, met een lekker ontbijt, en een leuke hangplek met poolbiljart, voetbalspel en ruimte om 'savonds nog even lekker met de groep bij elkaar te zitten.

bah vies nooit meer

ryan
9-5-2011

erg smerig het eten is zo vies dat we met ze alle naar de supermarkt zijn gegaan.

de kamers waren erg vies er hangt een muffe geur en de mensen zijn niet vriendelijk .

p.s. ieder een is ziek geworden van het eten

Heel vies

shirleyvk
19-2-2010

Ik heb hier met school een paar dagen overnacht, ik weet dat je niet echt veel mag verwachten maar dit was ronduit goor. Toen we binnenkwamen viel het allemaal nog wel mee, dan zie je de receptie en de bar. De bar ziet er stijlvol uit. De kamers daarentegen zijn om aan te zien. Er lagen haren op het bed, waarvan ik zeker weet dat ze niet van mij waren en lag nog zand op de grond er zaten begen op het bed en op de muur. Ik heb maar op mijn handdoekje geslapen. Wel was er een wasbakje in de kamer, en de douches vielen ook nog wel mee. Het personeel bij het ontbijt was zeer onvriendelijk en het eten was vies, droog en zuur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Auberge de Jeunesse D'Artagnan in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Auberge de Jeunesse D'Artagnan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.