Bed and Breakfast Au Sourire de Montmartre

Frankrijk, Ile de France, Parijs

7Goed

BedAndBreakfast Info

Meer bedandbreakfastinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Au Sourire de Montmartre voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Au Sourire de Montmartre

• 7Nederlandse25-09-2011

Bed & Breakfast

Bed & Breakfast: voordelen: ligging, goed ontbijt, vader en zwager van de eigenaresse zeer vriendelijk en behulpzaam. Prijs van de kamer erg duur in verhouding met de faciliteiten. in de nabije omgeving veel goede restaurantjes en tuurlijk de metro nadelen; het was niet duidelijk dat de kamer een flink aantal trappen naar boven was, bij aankomst de sleutel van een kamermeisje ontvangen. er staat een Mac in de kamer maar er is verder geen tv of radio. Het is verder echt frans qua inrichting, paar verbeterpunten in de aankleding/afwerking

Zakelijk

0 tips over Bed and Breakfast Au Sourire de Montmartre