8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Ascott Arc de Triomphe Paris voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Ascott Arc de Triomphe Paris in het Nederlands

fantastisch

isabel van de vogel
23-4-2013

wat een ervaring, sfeer en geur prachtig weergegeven. echt een feestje

Gereisd Met vrienden in januari 2013

goed

charlottex
12-2-2013

wanneer je kijkt bij touroperator zie je 3 opties kwa kamer. de goedkoopste: deluxe. daarna: premier. de duurste: junior suite. Wij boekten de premier, deze viel vies tegen. Op de foto's bij touroperator leken de kamers modern, dit waren ze niet. de receptie en de hal etc wel. De kamer véél kleiner dan op de foto. Er paste net een 2persoonsbed en een heel smal bureau in. Waar was de overige ruimte met de stoeltjes die we op de foto zagen? De kamer leek niet eens een beetje op de foto. Terug naar de receptie, via mijn laptop de foto's bij touroperator laten zien, in eerste instantie gingen ze bellen voor twee stoeltjes op onze kamer. dit was natuurlijk niet wat wij wilden. Het personeel was aardig en we kregen de junior suite. Die overigens ook niet met de foto's overeenkomt maar dat maakte ons niet uit want we hadden hier niet voor geboekt. Deze kamer was hééél erg groot, echt geweldig gewoon! 1 nadeel: wel glas, geen ramen, er kon niet gelucht worden, het rook dan ook muf op de kamer.

Gereisd Met partner in december 2012

Heeft puntjes op de i nodig

Stijn
7-4-2012

Het Ascott Arc de Triomphe (dat overigens vlak bij de Eifeltoren ligt) is een modern, maar wat ongezellig hotel. Het onderhoud laat te wensen over, waardoor het er her en der slordig uit begint te zien. Het personeel is vriendelijk. De kamer is ruim met een (ouderwetse dikke) Bang & Olufsen TV en stereoset. Bij de goedkopere kamers moet je in bad douchen zonder douchgordijn of houder voor de douchekop, wat erg onhandig is. Er is ook een fitnes, sauna en heel klein (4x10m) zwembad. Het ontbijtbuffet is redelijk uitgebreid. Het hotel heeft gratis wifi in de kamers.

Gereisd Zakelijk in maart 2012

2007

Costes K is een keurig boutique hotel met moderne smaakvol

Stijn Breton
25-10-2007

Costes K is een keurig boutique hotel met moderne smaakvol ingerichte kamers. Het licht op een paar minuten lopen van de Eiffeltoren en de Arc de Triomphe. De Deluxe kamers zijn er ruim met een erg luxe badkamer, Bang & Olufsen TV en stereo en ander comfort. Er is geen ontbijtbuffet, maar je kunt er wel kiezen uit verschillende vaste ontbijten.

Gereisd Zakelijk in september 2007

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ascott Arc de Triomphe Paris in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ascott Arc de Triomphe Paris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.