Hotel Art

8Fantastisch

• Kinderopvang

7 reviews over Hotel Art

• 8Stefan20-05-2011

Prachtig hotel op ideale locatie!

Een super hotel voor een romantisch weekendje Parijs. Ligt op loopafstand (ongeveer 5 min.) van Gare du Nord. Meerdere metrostations in de buurt waarvan 1 (Poissonnière) om de hoek. Deze lijnen kun je gebruiken om Parijs verder te verkennen. In de omgeving van het hotel liggen een aantal restaurants en winkels maar pak 's avonds eens lijn 7 vanaf Poissonnière naar station Opéra (maar 4 haltes). Hier zijn 's avonds nog veel activiteiten en veel leuke restaurants/winkels. Wil nog even ingaan op de vorige beoordeling. Kamers op de bovenste verdieping zijn misschien kleiner (weet ik niet want heb de andere kamers niet gezien) maar vond deze voor 2 personen echt nog ruim genoeg. Daarnaast heb je op de zevende verdieping het mooiste uitzicht van het hotel. Wij hadden namelijk uitzicht op de Eiffeltoren en het Sacre Coeur! Dat had je niet op verdieping 6. Als laatst wil ik nog even melden dat het hotel helemaal gerenoveerd wordt. Onze kamer was pas vernieuwd en erg modern! Een echte aanrader!

Gereisd met partner in mei 2011

• 8F&M07-09-2009

goede hotel voor een stedentrip parijs.

Goede hotel, vriendelijke personeel, 5 min. lopen van Gare du Nord. Wij zaten alleen op de bovenste verdieping en dat zijn denk ik de kleinste kamers met schuine daken, dat was het enige kleine minpuntje maar zo erg is dat nou ook weer niet.

Gereisd met partner in juni 2008

• 8Ruud Diemer13-08-2008

Prima parijs hotel

Zeer gunstig gelegen vanaf station gare du nord. 10 minuutjes lopen. vriendelijke ontvangst. Kamers schoon en voor franse begrippen goed ontbijt. ideaal voor paar dagen parijs. prima prijs/kwaliteit verhouding. ook metro vlakbij. aanrader

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8Rob01-06-2008

Perfecte ligging t.o.v. Gare du Nord. 5 Minuten wandelen. Kamer was schoon. Prima bed, schoon sanitair, wifi beschikbaar. Ontbijt was niet uitgebreid, maar wel gewoon goed. Absoluut een aanrader!

Gereisd met partner in mei 2008

• 8Marjolijn11-01-2008

Dit hotel is een aanrader voor als je een paar dagen Parijs aandoet met z'n tweeën. Alles is wel klein, maar nieuw en schoon. Ligging is helemaal goed en auto kun je voor 10 euro per dag in een beveiligde garage om de hoek parkeren.

Gereisd met partner in januari 2008

• 8Bernadette23-10-2006

Super weekend gehad in het Art hotel.vriendelijk personeel, kamers schoon en goed, heerlijk ontbijt, en de ligging 200 m van gare du nord is super. wij hadden het weekend fietsen gehuurd in de buurt ( rue st.georges) en die mochten we binnenzetten. Echt een aanrader dit hotel!!

Gereisd in oktober 2006

Hotel Art info