Hotel Arcantis Frochot

15 reviews over Hotel Arcantis Frochot in het Nederlands

Slecht ontbijt

Sylvie
19-2-2010

Ontbijtbuffet, amaai vind ik een beetje een groot woord voor wat er maar was. Je krijgt een bordje met een croissant en een piccolo en da was’t. Je kon wel koffie, fruitsap, boter, confituur enzo nemen zoveel je wilde. En dan de ontbijtruimte, heel klein! Wij moesten zelfs in de receptiehal gaan zitten om te ontbijten. Er staan misschien maar 6 tafeltjes en héél dicht op elkaar.

Kamer zijn klein en beetje verouderd maar proper. Badkamer ook beetje verouderd maar proper. Dit vond ik nu zo erg nog niet als het maar voor enkele nachten is.

simpel maar goed

Liesbeth
15-6-2009

Eenvoudig, simpel hotel.

Propere kamer en badkamer...

Altijd nieuwe handoeken en properen lakens.

De kamer is wel klein maar als je de hele dag parijs gaat verkennen is een grotere ook niet nodig.

Het onbijt was heel beperkt maar goed (1 boordje + 1 croissant met keuze tussen smeerkaas en confituur.

Koffie, warme chocomelk en fruitsap.)

Heel eenvoudig

van daatselaar
8-5-2009

Inderdaad, het hotel ligt in een erg levendige wijk, maar van het publiek en de "dames"die er werken geen enkele last ondervonden. Hebben ons geen minuut onveilig gevoeld.

Het ontbijt stelt inderdaad niets voor.

Beetje een tegenvaller als je ( volgens reisorganisatie) een hotel met ontbijtbuffet boekt.

Wel een prima uitvalsbasis, zeker als je je even verdieopt in het metro stelsel.

Receptie personeel was zeer attent, de dame van de "bediening"in de, inderdaad claustrofobisch aandoende ontbijtruimte, was erg kortaf.

Wij hebben ons eigen broodbeleg in de nabij gelegen supermarkt gehaald en dat op ons broodje ( ja, je kreeg maar 1 broodje en 1 croissantje)

2008

badkamer stinkt en bad is te vies om in te zitten,wastafelafvoer is zo groot dat er van alles in kan vallen,ventilatie kan alleen door het buitenraam open te zetten, vitrage hangt los,gaten in de gordijnen,kastdeur schuift vanzelf open, geen dekbedden,lift meerdere malen kapot, geldgen in dehoerenbuurt zonder dat het in de hotelomschrijving van de gids stond.

Hotel is voor ons geen 3-sterren hotel

T. Akin-Kursun
3-1-2008

Hotel is voor ons geen 3-sterren hotel. Het hotel is precies naast sexshops en nightclubs. Nix voor families. Het was zo vies dat ik niet eens wilde douchen. Het was echt een heel schlechte hotel. Te druk, te veel lawaai. Helemaal ontevreden. En de parkeergelegenheiden bestaan niet eens. als je buiten ergens wil parkeren, moet je een creditkaart hebben voor de parkeerbon. contant kan je dat niet betalen. daarom moesten wij elke keer naar een parkeergarage, beter ook en veiliger.maar wij hebben per dag 30 euro betaalt.

2007

Voor geld was het oke qua hotel en ligging

E. van den Top
4-12-2007

Voor geld was het oke qua hotel en ligging. eten en drinken was goed niet veel keuzes. het uitgaan was goed, veel winkels en uitgaans beleving.

zeer,zeer klein hok

A. Dapper
22-10-2007

zeer,zeer klein hok. In de douche( je) kon je alleen rechtop staan. wastafeltje zonder console

kwaliteit kamer was schandalig slecht. gaat echt nergens meer over!!

Ligt midden in een hoerenbuurt, dus minder geschikt voor de kleintjes. Van de ontbijtruimte krijg ik clautrofobische neigingen. De kamer is adequaat en schoon. Als je weinig te besteden hebt en geen kinderen hebt is met mna,me de ligging wel goed, vlak bij Pigalle.

Het hotel is een prima uitgangspunt om Parijs te verkennen. Hoewel je inderdaad midden in de hoerenbuurt zit, hebben wij geen seconde last gehad van geluid of nare situaties. Het hotelpersoneel was helaas ontzettend klantonvriendelijk!!

Wij hebben begin juli 5 nahten geslapen in dit hotel en hebben totaal geen klachten gehad. De kamers zijn klein maar je betaald ook geen vermogen voor de kamers. Wij zater per persoon voor 2 euro per nacht meer in een gerenoveerde kamer de club kamer en die was erg netjes en schoon. De bedden waren iedere dag netjes opgemaakt en de handdoeken lagen er telkens schoon. ontbijt was idd niet uitgebreid maar er stond ook in de folder continental ontbijt en ze eten daar waarschijnlijk niet zo uitgebreid als wij hollanders. De buurt had wel wat en wij hebben ons geen enkele minuut onveilig gevoeld.

We hebben een aantal aanbieders voor Arcantis Frochot voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arcantis Frochot in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arcantis Frochot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.