Hotel Arcadie Montparnasse

Hotel Arcadie Montparnasse

Kleine hotelsWeer vandaag25°12°

We hebben een aantal aanbieders voor Arcadie Montparnasse voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Arcadie Montparnasse in het Nederlands

Goed hotel voor City Trip Parijs

rl1980
15-11-2011

Afgelopen weekend in Hotel Arcadie Montparnasse verbleven. Hotel is centrlaal gelegen met diverse metrostations in de buurt. Wij waren met de auto naar Parijs gegaan en t.o. het hotel kan je makkelijk,veilig en relatief goedkoop (van vrijdag tot maandag voor € 42,-) je auto parkeren. Bij de receptie spreken ze goed engels en zijn ze bereid je goed te helpen. Kamers zijn wel aan de kleine kant en wij miste een douchescherm waardoor de hele douche nat was..dit mocht de pret niet drukken. Al met al een goed hotel voor een betaalbare prijs. Het ontbijd was verder ook prima.

Gereisd Met vrienden in Fri Nov 11 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arcadie Montparnasse in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arcadie Montparnasse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.