Hotel Aramis Saint Germain

Hotel Aramis Saint Germain
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Aramis Saint Germain voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Aramis Saint Germain in het Nederlands

Uitstekende locatie en een mooi verblijf..

Emrah Atalay
8-6-2018

Mijn verblijf was perfect. Goede kwaliteit, top hygiëne en perfecte locatie.

Geen negatieve commentaren.

Goeie lokatie, wel wat krap

Geeske
25-5-2017

Best duur voor zo'n kleine kamer, maar verder ok

Oude reviews (archief)

Fijn hotel om te verblijven

angélique
8-9-2016

Het hotel is centraal gelegen, kleinschalig opgezet, kamers schoon en netjes, goed geïsoleerd en fijne service. Het hotel heeft weliswaar geen restaurant maar aan de overzijde van het hotel ligt Grand Café Saint Placide waar je gastvrij ontvangen wordt, prima voor een drankje en/of gerecht. Overigens een plek waar ik mij als vrouw alleen ook thuis voelde! Ik kom er graag weer terug!

Maakt beschrijving niet waar!

Ruud Slegh
4-5-2016

Bij touroperator stond dat we in onze kamer een diep ligbad zouden hebben. Dat was ook de reden dat we dit hotel hebben gekozen, omdat we dit thuis niet hebben. Een andere reden was dat het parkeergeld 20 euro per dag zou zijn.. Echter hadden we geen ligbad en i.p.v. 60 euro parkeergeld kwijt te zijn, waren we €118,20 kwijt. Het hotel wist niks af van de 20 euro per 24 uur.

Schoon hotel

Daan van der Ploeg
15-2-2016

Zeer vriendelijk personeel

Een goed verzorgde en sfeervolle kamer. Personeel erg behulpzaam.

Uitstekend hotel

Rogier van 't Rood
14-5-2015

Prima kamers, goede service, goed ontbijt, goede voorzieningen zoals wifi.

Vergane glorie...

Robert
8-9-2008

Parijs is een geweldige stad maar teert op een roemrijk verleden. Dit hotel zit op een goede plek, midden in Quartier Latin, maar da's ook het enige. 'N kamer zo groot als het bed, afgebladderde verf in de badkamer.....triest... en dat voor 2 nachten voor 480(!) euro.... Ontbijt is oké maar met je bord op schoot omdat er alleen een bar is en geen ontbijtzaal...en dan mag je daar ook nog 13 euro pp voor aftikken...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aramis Saint Germain in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aramis Saint Germain zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aramis Saint Germain scoort een 8.14 uit 10 op basis van 10 reviews.