Hotel Amarys Simart

6.1Voldoende

Tonen op kaart

25 reviews over Hotel Amarys Simart

• 8Camiel30-06-2016

Goed hotel voor de betaalde prijs

In Juni heb ik 1 nacht in het hotel overnacht en voor een 1* hotel was het hotel goed. De mensen bij de receptie zijn vriendelijk, de kamer is schoon, de bedden zijn niet te hard en wat vooral heel fijn is, is dat je voor een goedkope prijs een hotelkamer met eigen badkamer hebt. Nadelen daarentegen zijn wel dat het hotel in een wat armere wijk van Parijs ligt, wat 's-avonds minder fijn is. Gelukkig is het vanaf de metro maar 2 minuten lopen naar het hotel. Ook kan het vervelend zijn om na een lange dag Parijs nog 6 trappen op te moeten lopen. Mijn conclusie over dit hotel is wel dat het voor de prijs kwaliteit echt een goed hotel is, zeker gezien hij eigenlijk gewoon in het centrum van Parijs ligt (met de Metro ben je zo bij de Notre Dame of de Catacombs).

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 6rabiah_amina01-11-2012

Redelijk hotel, vriendelijk personeel

We hebben 6 nachten doorgebracht in het hotel. De eerste nacht verbleven we in een kamer die nogal klein was (kamer 50) en waar geen mogelijkheid was de douchkop op te hangen. Over dit laatste heb ik geklaagd tegen het meisje aan de receptie in de ochtend. Tot mijn verbazig mochten we direct een andere kamer kiezen (het meisje bleek de manager te zijn). In totaal heb ik nog drie andere kamers gezien (kamers 12, 51 en 36). Deze bleken allemaal groter te zijn dan kamer 50. Ook de badkamers, in 50 konden we niet eens fatsoenlijk onze handen wassen of op het toilet zitten. Bij de rest kon dat wel. Het hotel heeft wel zijn beste dagen gehad. Het kan zeker nieuwe verf, tapijten, deurposten en meubels gebruiken. Maar alles is wel schoon!!!! Elke ochtend wordt alles grondig schoongemaakt. Verder is het personeel zeer vriendelijk en het ontbijt is ook goed. Een pistoletje, crosant, thee/koffie, 3 soorten sap, yogurt, geroosterd brood, jam, boter. Goede ligging.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 9els_de_vilder04-11-2011

ideaal en budgetvriendelijk

Super budget hotel.Dit kregen we:degelijk/proper bed,dagelijks nette handdoek,proper toilet/douche,degelijk ontbijt (voldoende:koffie,melk,thee,chocolademelk,muesli,cornflakes,toastbrood,croissant,chocoladekoek,baguette,confituur,honing,boter,yoghurt),op 15 min wandelen van MontMartre,metro om de hoek,op wandelafstand van Station Noord,erg vriendelijk personeel,rustige kamer,receptie 24/24 open,bagage ruimte(2eu p/d),automaten met koude/warme dranken en versnaperingen.De kamer(36) ws niet zo groot en mag eens opgefrist worden.Tegeltjes in de badkamer hebben nood aan een goede poetsbeurt.Door lek aan kraantje van't toilet lag er een plasje water in de badkamer waardoor het houtwerk vochtig was (en dat kon je ook ruiken), de tegeltjesmuur van de douche was wss niet 'waterdicht' en dit kon je merken aan de muur in de slaapkamer.Voor die prijs mag je ook geen paleis verwachten.Bij een bezoek aan Parijs komen we enkel in het hotel om te slapen, douchen en ontbijten. We waren tevreden !

Gereisd met partner in november 2011

• 5Kole14-08-2010

Goede prijs/kwaliteit

Indien je enkel een bed en en en bad wenst een aanrader. Nog goedkoper te boeken via reisoperators heb zelf 32pnpp in juli betaald. Heel kleine kamers maar alles wat je nodih hebt.

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 7Cattoir25-03-2009

Heel vriendelijke service

Wij waren een week te gast in april 2008. We werden hee vriendelijk ontvangen. De ligging is ideaal voor avondwandelingen in de buurt van Mont-Martre.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2009

• 7katia29-09-2008

klein hotel

klein hotel,ideaal voor een city-trip.de kamers zijn klein met weinig luxe.de bedden zijn wel goed.jammer dat er geen bar is zodat je voor je naar je kamer gaat nog iets kan drinken.het personeel was wel vriendelijk.de badkamer is wel heel klein.

Gereisd met vrienden in september 2008

• 6Kim en Vincent13-05-2008

Net terug van Amarys Simart, heel kleine (de kleinste) kamer gekregen op de 6de verdieping, zonder lift. Het was tussen de 25 en de 30 graden overdag en 's avonds stond de verwarming aan in de kamer (en niet af te krijgen). Tv kastje verdwenen ...? Er kwam meer water onder uit de wasbak als uit de kraan. Personeel was wel heel vriendelijk! Ontbijt heel simpel: fruitsap, koffie - thee of chocomelk, 1 baguette met confituur, 1 croissant en 1 koffiekoek per persoon maar meer hadden we niet nodig. Alles was wel heel proper. Het hotel ligt vlakbij een metrostation dus je kan overal goed bij. Over het algemeen wel goed maar voor ons niet voor herhaling vatbaar. Liever wat meer betalen voor wat meer confort.

Gereisd met partner in mei 2008

• 5Norbert07-03-2008

zeer eenvoudig hotel. zeer kleine kamers. grote twijfels over veiligheid mocht er brand uit breken. typisch budget hotel voor toeristen

Alleen gereisd in maart 2008

• 6Hilde17-12-2007

Vriendelijke bediening, kamers klein maar schoon. Geen lift aanwezig dus niet handig voor mensen die slecht ter been zijn. Als je helemaal bovenaan zit, kan het zijn dat je warme douche 's ochtends nogal koud uitvalt. Ligging was wel ideaal.

Gereisd met familie in december 2007

• 8Jeroen05-11-2007

Net terug van 1 nachtje in dit hotel. Kan me volledig aansluiten bij de commentaren van Peggy (zie onder). Goed bereikbaar per metro, dichtbij Montmartre, iets verder van bv. Eiffeltoren. Onze kamer op 3e verdieping was heel proper, ook al was ze klein, maar meer hadden wij niet nodig. De man aan de receptie was niet erg vriendelijk de eerste dag, maar daarna een erg vriendelijke vrouw. Ontbijt was eenvoudig maar lekker. Ik zou hier wel terugkomen!

Gereisd met partner in november 2007

3 tips over Hotel Amarys Simart

• rabiah_amina, 01-11-2012

Helemaal vergeten, maar het hotel bied gratis internet aan. Ergens anders heb ik gelezen dat deze super traag is, maar dat is onze ervaring totaal niet. Het was gewoon een goede internet verbinding. Vergeet bij de receptie de toegangscode niet te vragen, als je helemaal bovenin zit, dan kun je weer helemaal naar beneden. Je moet wel om de 2 dagen een nieuwe code aanvragen.

• rabiah_amina, 01-11-2012

Indien je kan kiezen geen ontbijt te nemen, dan zou ik daar voor kiezen. Het is een goed ontbijt, maar geen 7 euro waard. Voor 6 euro kun je overal ontbijten. De manager is er door de weeks, zij is zeer vriendelijk en lost alles op. De rest is ook vriendelijk, maar weet minder. De ligging is super. 10 min van de sacre coeur. Met de metro kun je alles goed bereiken. Receptie is 24 uur open! De kamers zijn wel gehorig. De eerste nacht wat last gehad van actieve boven buren (ahh, bonk, bonk....).

• els_de_vilder, 04-11-2011

Inchecken om 14u, Out om 11u.Geef je bagage af in het hotel.Zo kan je langer van Parijs genieten.(lockers in station:tot 8eu).In de buurt van 't hotel zijn er veel goedkope-vaak Aziatische-restaurantjes.De Buffalo grills zijn budget vriendelijk en ok. Met 2 carnets (=20 metro ritten) kom je voor 2 personen meestal toe voor 3 dagen Parijs ipv duurdere 3-dagen-metro-kaarten.Alternatief voor dure boottocht op seine=Bateaubus:14eu/dagkaart(veel opstapplaatsen).

0 vragen over Hotel Amarys Simart

Hotel Amarys Simart info