Hotel Alesia Montparnasse

1 review over Hotel Alesia Montparnasse in het Nederlands

goede prijs/kwaliteit

cee
24-8-2010

ligging van het hotel is op één na laatste metrostation in het zuiden van parijs in een goede rustige buurt. brede straat met veel winkels. parkeren kan voor goede prijs vlak bij metro porte d'orléans.

verblijf in het hotel is goed bevallen, evenals het ontbijtbuffet. eenvoudig maar voldoende.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alesia Montparnasse in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alesia Montparnasse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alesia Montparnasse scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.