Hotel Albe Saint Michel

Hotel Albe Saint Michelstersterster

8.6Fantastisch

Frankrijk, Ile de France, Parijs

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Albe Saint Michel voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

55 reviews over Hotel Albe Saint Michel

• 9Nicole13-08-2016

Geweldig hotel!

Zeer gastvrij, vriendelijke mensen. Veilig, 24 uur toegang en bewaking. Korte maar comfortabele bedden. Zeer centrale ligging.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8Sven14-06-2015

Aangenaam verblijf in knus hotel

Het hotel ligt op steensworpsafstand van de notre dame. Te midden van allerlei restaurants. Elke vierkante centimeter wordt goed benut. Moderne badkamer, schone kamer, niet al te veel ruimte en het personeel is vriendelijk.

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Stef28-08-2012

Geweldig Hotel op fantastische plek in Parijs

Vriendelijk personeel, mooi schoon Hotel. Goed ontbijt. Schone heldere kamers met uitzicht via straat op Place St-Michel. Gezellige drukke buurt met veel muziek en als het raam dicht is hoor je er niets van. Kamers redelijk koel door airco. De ligging is echt geweldig, vlak bij Notre Dame. Louvre op loopafstand. Metro om de hoek, 50 meter van Hotel.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9Nanita26-08-2012

Schone hotel en perfecte ligging

Hotel ligt in de buurt van de Notre Dame en op 50 meter loopafstand van de metrostation. In de buurt zijn veel leuke restaurants en winkeltjes aanwezig. Personeel is zeer vriendelijk en spreken ook Engels. De kamer is klein, maar mooi en schoon. De bedden liggen heerlijk. De badkamer is ruim en modern ingericht. Het ontbijtbuffet is lekker en heel uitgebreid (voor Franse standaard). Wel jammer dat er geen supermarkt in de buurt is. We hebben een fantastische tijd gehad. Zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 7basme16-08-2012

Prima hotel

Prima hotel, kleine maar prima kamers. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ligging centraal en prima ontbijt.

Gereisd met partner in januari 2012

• 8femmie bloem06-05-2012

mooi hotel en licht midden in de stad

dit hotel is netjes en strak, allen wat ons betreft iets aan de dure kant. de ligging is dus echt perfect , je loopt de duur uit en staat in een van de gezelligste straatjes van Parijs. Kwa restaurantjes en winkeltjes. ook is het ontbijt zeer lekker en uitgebrijt.

Gereisd met oudere kinderen in april 2012

• 9Hoogesteger11-04-2012

Gewoon een prima hotel voor weekend Parijs!

Wat is Parijs toch geweldig! Aangekomen bij t hotel (12.30uur) was de kamer nog niet beschikbaar, maar we konden de koffers beheerd achterlaten bij de receptie. Na een uur konden we op de kamer, dus in de tussentijd een leuk rondje gelopen naar Notre Dame. Kamer was heel schoon incl de mooie, nieuwe badkamer met douche. Heerlijk bed, wel korter dan we gewend zijn. Dekbed hebben we er meteen uitgehaald, want die was iets te warm naar ons zin. Neem wel oordopjes mee, want het kan rumoerig zijn op straat. Ontbijt was ook prima, aardige serveersters, ruim keuze( pain du chocolat, croissants, broodjes, ciabatta, toast, verse jus, yoghurtjes, fruit, ontbijtgranen, gedroogd fruit, jam en honing, thee koffie en melk, en e kon een eitje koken). De ligging is super!! Metro is 50 mtr lopen, gezellige eettentjes in de straat, dichtbij hele leuke winkels, bakker zit naast de ingang en aan de zijkant een haagen dazs!

Gereisd met partner in maart 2012

• 8Carina07-11-2011

Ideale uitvalsbasis om Parijs te ontdekken

Wij hebben dit hotel geboekt voor € 185 per nacht voor een 2-pers.kmr. incl. ontbijt. Het is ons zeer goed bevallen! Het hotel ligt ideaal in een drukke en levendige straat vol winkeltjes en restaurantjes. Om de hoek is een metro-/RER-station (St.-Michel). Het ligt ook vlakbij de Seine en op loopafstand van diverse bezienswaardigheden zoals de Notre Dame, het Louvre en Centre Pompidou. De kamers zijn klein maar heel functioneel ingericht met prima bedden (wel wat smal). Onze kamer had een strakke en moderne inrichting. De badkamer was ook klein maar slim ingedeeld met nieuw sanitair. Alles was echt zeer schoon! De straat is erg lawaaiing maar met de ramen dicht hoor je daar niks van. Nadeel is dat de kamer met de ramen dicht erg warm wordt, zelfs in november dus oordoppen meenemen... Voor Franse begrippen is het ontbijt prima, met broodjes/croissants, toast, ham, kaas, confiture, yoghurt, ontbijtgranen, een eitje, jus d'orange, koffie/thee. Het personeel is vriendelijk. Een aanrader!

Gereisd met vrienden in november 2011

• 10Heeringa06-11-2011

Geweldige tijd!

Super hotelletje; Mooie ontvangsthal met vriendelijk personeel. Kunnen je in Frans en Engels te woord staan. Kamers netjes, licht en voorzien van TV, Airco, bad en mini-bar. Mijn partner is 2.00 mtr, maar prima geslapen in het tweepersoonsbed. Elke dag werd er schoongemaakt, schone handdoeken.

Ontbijt meer dan prima; keus uit verschillende luxe broodjes, eigen eitje koken, koffie/thee/capuccino. Fruitschaal mét fruit, yoghurtjes, oftewel Keus te Over. Ook om 10.25 uur ;-)

Heerlijke ligging midden in een leuk centrum met overal eettentjes en leuke terrassen. Voor zover wij konden merken niet veel touristen, maar lekker locals die op hun vrije middag/avond een terras pakken. Metro en Notre Dame op loopafstand. Ook een hele efficiente verbinding met Gare du Nord.

Al met al een heerlijke tijd in Parijs gehad, we komen zeker eens terug bij Albe!! Dit keer via touroperator geboekt. Ook heel goed bevallen.

Gereisd met partner in november 2011

• 9Corrie21-06-2011

Fantastische liggen en mooi hotel

Wij zijn vier dagen naar Hotel Albe geweest en hebben het echt naar ons zin gehad. Hotel heeft perfecte liggen, om de hoek bevinden zich de notre dame en metrolijn op loopafstand (nog geen 5 min). Hotel is erg schoon, nieuwe douches en ontbijt is simpel maar prima! Dankzij de metrolijn ben je overal erg snel, ook is het Louvre aan te lopen! Ideaal en zeker een aanrader!

Gereisd met partner in maart 2011

3 tips over Hotel Albe Saint Michel

• Hoogesteger, 11-04-2012

We hebben 's avonds heerljk gewandeld langs de Seine, alle bezienswaardigheden zijn mooi verlicht. Natuurlijk ook echte Parijse macarones gekocht! Koop bij een tabac (dichtstbijzijnde aan de boulevard Saint-Michel, 1e blok vanaf de brug) een carnet voor de metro. Ideaal reis je met de RER! Metro is buitenom de spits/ zondagmiddag ook prima te doen.

• femmie bloem, 06-05-2012

een tip van mij is als je veel van de stad wil zien. Koop dan een openbus tiket. niuet goedkoop maar je kan er voor zo lang je het aartje heb gekocht onbeperkt met de bus reizen en de bus gaat werkelijk langs alle beziends waardig heden

• Heeringa, 06-11-2011

Film: Midnight in Paris. Heerlijk toepasselijk en in vele bioscopen in Parijs te bezoeken: Engels gesproken, frans ondertiteld.

Maakt je verblijf in Parijs helemaal compleet!

4 vragen over Hotel Albe Saint Michel

• Femke Fuite, 12-08-2014

metro Gare du Nord - Hotel D'Albe

Welke metrolijn gaat er vanaf Gare du Nord naar Hotel D'Albe?

• margot, 09-08-2012

in- en uitcheck

Wie weet hoe flexibel dit hotel omgaat met in- en uitchecktijden. Is het mogelijk als je te vroeg aankomt of wat later vertrekt, de bagage bewaakt achter te laten??

• Patty, 28-08-2011

ONTBIJT-TIJDEN ?

Wie weet van hoe laat - hoe laat je in hotel D'Albe kan ontbijten (aan het ontbijtbuffet) ?

Alvast bedankt en groetjes Patty

Heeringa, 06-11-2011