Hotel Aladin

Laatste review

Liever niet

Rossella,
23-7-2018

Kamers zijn erg klein, warm en gehorig. Wel schoon, ook de douche.

Het personeel is wel heel vriendelijk en het hotel zit in een leuke buurt met genoeg cafeetjes. Metro is dichtbij.

3 reviews over Hotel Aladin in het Nederlands

Liever niet

Rossella,
23-7-2018

Kamers zijn erg klein, warm en gehorig. Wel schoon, ook de douche.

Hotel Aladin ligt bij metro station Les Cobelins. met de metro ben je binnen 15 minuten bij de grootste trekpleisters van Parijs.( Opera, Louvre).Lijn 7 vanuit Cobelins gaat rechtstreeks er heen. Ook zit station d'Auzerlitz, Place d'Italia, dichtbij. Kamer zelf vind ik eenvoudig, maar schoon. Ik vind kamer typisch Frans, bloemetjes gordijnen en dekens).Aantal kamers hebben bad Ik had om bad gevraagd. Maar kreeg kamer met douche. Verder liet service afweten. Dit hangt van kamermeisje af. Maar 2 dagen kregen wij maar voor 1 persoon handdoeken. en zeep. Hoewel wij dit melde, kregen wij geen extra handdoek. Aantal receptie leden waren erg vriendelijk en spraken Engels. Die gaven tips. Anderen spraken nauwelijks Engels.Al met al ik heb gemengde gevoelens over hotel. Maar als je eigen zeep mee neemt. en eigen brood bij bakker haal. Zit je niet gek. Je bent zo bij grootste trekpleisters.

2007

Kan er weinig meer van maken

Simone
9-9-2007

Kan er weinig meer van maken. De beheerders doen goed hun best maar zijn verstofd, net zoals de kamers. De badkamer is netjes en schoon, de kamers zijn erg gehorig. Over een karig ontbijt zal ik niet klagen (dat is nu eenmaal zo in Parijs) maar dit was karig en droog, en dat voor 11 Euro per persoon (de prijs voor pet. dej. a la chambre).

We hebben een aantal aanbieders voor Aladin voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aladin in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aladin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.