Aparthotel
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Adagio Paris Tour Eiffel voor je op een rij gezet:

15 reviews over Aparthotel Adagio Paris Tour Eiffel in het Nederlands

Prima

Rep
25-10-2015

Vraag van te voren om zicht op de Eiffeltoren. Wij hadden dat namelijk niet, als we uit t raam keken door het raam van de buren, zagen we net de 'benen van de Eiffeltoren'. De kamer zelf is op zich prima, prima uitgeruste keuken met vaatwasser, prima koelkast met vriesvak. Ook een fohn en een strijkplank waren aanwezig. Keukenkastjes hingen wel schots en scheef en de muren waren wel beschadigd, een likje verf zou geen kwaad kunnen. We hadden wifi op de kamer, al lag deze er de laatste dag uit. De toegang ligt in een donkere tunnel, we dachten eerst dat dit de achteringang was. In de buurt ook veel zwervers maar die zagen we in heel Parijs. Monoprix en een bakker dichtbij. Er zijn meerdere metrohaltes in de buurt, het is wel ietsjes verder lopen.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2015

Fantastische plek voor een citytrip Parijs!

Familie Van Dijk
24-2-2013

Het is een uitstekende plek voor een citytrip Parijs. Het zijn allemaal appartementen, dus voorzien van een complete keuken (met o.a. vaatwasser en koelkast). Wij verbleven in het 4 pers. appartement met 1 slaapkamer en een prima bedbank in de woonkamer. Daarnaast een badkamer met o.a. een bad/douche en een aparte WC. Door de vele ramen (en ons appartement op de 27e etage) hadden we echt een panoramisch uitzicht! Links het Vrijheidsbeeld en de Seine, recht voor de Eiffeltoren en naar rechts de Dome des Invalides, de Sacre Coeur en Tour Monteparnasse. Nog wel 2 minpunten, anders had ik een 9 gegeven. Geen wifi beschikbaar in het hotel, wat in deze tijd eigenlijk niet meer kan. Er zijn wel 3 snelle PC's met internet (gratis) te gebruiken. Het 2e minpunt is dat de TV en internetverbinding er 12 uur uit hebben gelegen. Let wel op: het hotel ligt niet midden in het centrum maar met de metro ben je hier in een minuut of 20. Als ik weer naar Parijs ga, ga ik zeker weer naar deze plek terug!

Gereisd Anders in februari 2013

Prima Aparthotel voor een stedentrip Parijs

John
5-5-2012

Aparthotel Adagio Paris Tour Eiffel ligt op slechts 15 minuten lopen van de Eiffeltoren. Wij, twee volwassenen met een tweeling van 11 jaar, hebben gebruik gemaakt van een tweekamer appartement waarover we uitermate tevreden zijn. Het is een zeer ruim appartement met een zeer complete keuken, magnetron, kookplaat, koelkast met vriesvak en zelfs een vaatwasser zijn aanwezig, ook beschikt het appartement over een ruime en nette badkamer. Het Aparthotel ligt niet direct in het centrum maar in de directe omgeving liggen diverse metroverbindingen (bv. Avenue Emile-Zola en Bir-Hakeim) van waaruit alle bezienswaardigheden snel te bereiken zijn. Zelf zijn we met de Thalys naar Parijs gegaan maar voor de vakantiegangers die het aandurven om met de eigen auto door Parijs te rijden, het Aparthotel beschikt over een eigen parkeergelegenheid á € 20 per dag.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2012

D-reizen

Mooie moderne en ruime appartementen.

Christel
29-1-2010

Dit aparthotel is een goede uitvalsbasis om hartje parijs te bezoeken.Het is prachtig gelegen op enkele meters van de eiffeltoren.Had dan ook bij de reservatie om een appartement met zicht op de eiffeltoren gevraagd en ook gekregen.Mooie ruime kamers met moderne badkamer en apart toilet.Ook vonden we de kitchenette praktisch daar wij zelf voor ons ontbijt hebben gezorgd. Een aanrader!

Gereisd Met vrienden in januari 2010

Aanrader!

Familie uit Groningen
18-1-2010

Modern complex, ideaal gelegen, parkeergarage aanwezig. Een van de weinige mogelijkheden om op een betaalbare manier in een uitstekende accommodatie Parijs te bezoeken met kinderen.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Jan 18 2010 11:54:21 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima hotel

els
5-5-2009

Prima schone kamers met goede, stevige bedden. Ook de slaapbank in de woonkamer mag voor 2 volwaardige aparte bedden doorgaan. Moderne badkamer. Keuken is goed te gebruiken.Uitzicht bijzonder(als je tussen de torenflats doorkijkt). Bij Monoprix boodschappen gedaan. Hier is alles te krijgen en maar 5 minuten van het hotel. Parkeerplaatsen genoeg in parkeergarage. Hier hoef je echt niet voor te reserveren. De toegang tot het hotel is wel wat minder aantrekkelijk. Maar als je daar eenmaal doorheen bent is het een prima plek, wat ik iedereen kan aanraden. Voor ons volgende keer weer.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Apr 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel

Geerts
16-4-2009

Prima hotel, net nieuw, maar de service was niet helemaal top, waarschijnlijk omdat ze net open waren en moesten wennen aan het e.e.a. Verder redelijk ontbijt, beetje weinig ruimte. Lekker zwembad in het hotel met nog wat andere faciliteiten.

Gereisd Zakelijk in Sat Mar 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uitklap-bedden..

Sabine
2-1-2009

Hier afgelopen oudejaarsnacht verbleven.

Hotel ziet er ok en schoon uit. Bij het inchecken bleek onze reservering niet bekend, op zich geen probleem maar we hebben 10 minuten aan de balie gestaan terwijl ons niet uitgelegd werd wat er aan de hand was, dit bleek dus later met het reserveren te maken hebben. Er werd een studio geregeld wat fijn was alleen tot onze verbazing staan er geen bedden in deze kamers maar een soort van Ikea-uitklapbare-slaapbank die je uit de muur moet trekken. Naar een appartement verhuist waar we 30 euro voor moesten bij betalen ter plekke. Normaliter is een studio 299,-. Deze kamer had een super uitzicht op de Eiffeltoren en meer ruimte. Het bed is daarentegen wel beroerd, verwacht voor ruim 200 euro wel meer. De manager is een vriendelijke man maar de receptionist die wij hadden was niet top. Daarnaast betaal je 14 euro bij voor een ontbijt p.p. plus 20 euro voor het parkeren. Voor dat geld zijn er betere hotels.

Gereisd Met partner in Mon Dec 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Moderne appartementen!

Anouk
6-12-2008

Deze zomer 2 nachten in een super modern appartement gelogeerd! Mooie rode keuken, moderne badkamer, gezellig en luxe ingericht. Van alle gemakken voorzien; lcd-tv en vaatwasser. Een nadeel vindt ik echter de ligging. Het ligt aan een ongezellig blok, een beetje donker en duister, maar dichtbij Eifeltoren. Niet geschikt voor mensen met hoogtevrees. Service prima en personeel erg vriendelijk!

Gereisd Met partner in augustus 2008

Mooi Hotel

Peter
24-8-2008

Mooi hotel, het appartement wat wij hadden was niet groot maar luxe en modern. De mensen aan de receptie waren erg vriendelijk! Vlakbij de Eiffeltoren +/- 10 minuten lopen. Al met al een prettig verblijf gehad!

Gereisd Met partner in augustus 2008

Aparthotel info

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Adagio Paris Tour Eiffel in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Adagio Paris Tour Eiffel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.