Hotel Adagio Paris Montmartre

Hotel Adagio Paris Montmartre

8Fantastisch

Frankrijk, Ile de France, Parijs

Op vakantie geweest naar Adagio Paris Montmartre?

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Adagio Paris Montmartre voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Adagio Paris Montmartre

• 8zalmneusje25-11-2011

Goede locatie

Hotel Adagio was een fijn hotel met een goede ligging dichtbij het openbaar vervoer en de Sacre Couer. We konden op de laatste dag uitckecken tot 12u en onze bagage nog even -gratis- achterlaten in een aparte bagageruimte. Het tweepersoonsbed was jammergenoeg erg klein.

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Inge23-10-2011

Gezellig appartement op een leuke plek.

Heel erg gezellig en modern hotel. Goede kamers met lekkere bedden en een keuken waar je een prima maaltijd kunt bereiden. Mooie badkamer met ligbad erin. De mensen bij de receptie zijn erg vriendelijk en spreken meerdere talen. Kortom, een hele leuke plek om te verblijven!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2011

• 7Jacco en Louise24-09-2008

Goede ligging, slecht keuken gerei.

We zijn er een week geweest. De ligging is perfect, in een gezellige buurt en dicht bij de metro. Kamers waren goed, schoon en proper. De badkamer was schoon en netjes.

Minpunt: Jammer dat er weinig potten, pannen, bestek ect aanwezig waren. Zelfs geen waterkoker.

De kamers waren alleen gehorig als je de ramen open zet. Maar dat heeft ook weer zo zijn sfeer.

Kortom een goede prijskwaliteit.

Tip: Koop broodjes bij de bakker om de hoek, want het hotel heeft hele harde broodjes en is duur.

Gereisd met partner in september 2008

• 7D. Baljet14-02-2008

De locatie van dit apartotel is geweldig, middenin Montmartre, de Sacre Coeur om de hoek, volop restaurants en winkels rondom en toch redelijk rustig gelegen. Er zijn prima metroverbindingen dicht in de buurt, waarmee overig Parijs binnen het kwartier bereikbaar is. Het personeel is vriendelijk, maar niet opdringerig aanwezig en spreekt goed Engels. Wij zijn hier tweemaal geweest (in 2005 en 2007). Voor de renovatie waren de studio's heel doorsnee en duidelijk aan een opknapbeurt toe. Vorig jaar waren we blij verrast toen we een geheel vernieuwde studio kregen, fris en strak ingericht, redelijk ruim en licht, op de bovenste verdieping. Een hele verbetering! Prima uitvalsbasis voor een trip aan Parijs, dit jaar ga ik weer, nu met het hele gezin en dan boeken we een 6-persoons appartement. Overigens kun je daar wel ontbijt boeken, maar veel leuker en voordeliger is het om wat te halen bij een van de vele boulangers in de buurt!

Gereisd met vrienden in juli 2007

Hotel Adagio Paris Montmartre info