Aparthotel Adagio Access Pte De Charenton

Aparthotel
Aparthotel Adagio Access Pte De Charenton
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Adagio Access Pte De Charenton voor je op een rij gezet:

5 reviews over Aparthotel Adagio Access Pte De Charenton in het Nederlands

Prima uitval basis

Dirk
21-10-2017

Basic hotel/appartement aan de rand van Parijs . Makkelijk te bereiken met de auto zonder dat je heel de stad door hoeft. Parkeergarage onder het hotel voor €10,- per dag (1,90 hoogte, een bus als transporter of Traffic past er net in) is fijn, maar in de straat zijn ook plekken te vinden. (Echter wel veel duurder) In de straat diverse restaurantjes, een BIO super (open van 930-2000 uur) en diverse bakkertjes. Metro op loopafstand (beide kanten op 400 meter, lijn 8) hotel is vrij eenvoudig en de kamer die wij hadden kon wel een opknap beurt gebruiken. Een likje verf en dergelijke is geen overbodige luxe. Verder helemaal prima, aangezien wij er alleen hebben geslapen en de rest van de tijd door stad hebben gezworven. Al met al een prima uitval basis welke wij weer zouden boeken als we terugkomen.

Oude reviews (archief)

Apart-hotel, een soort appartementje met hotel faciliteiten. Parkeergarage onder het hotel voor slechts €10 per nacht. Werkt perfect.

In tegenstelling tot eerder bezoek was de kamer deze keer erg klein, een eettafel 4 stoelen, bedbank waarop we verrassend goed hebben geslapen, een keukentje, nieuwe koelkast, magnetron, vier kookplaten, volledig uitgerust met pannen en keukengerei. Aparte slaapkamer met 2 aparte bedden. Badkamer met bad/douche en wastafel. Verschoning handdoeken dagelijks. Geen last verkeer perifirique dankzij dubbele buitenramen. Metro op korte loopafstand (porte de charenton of liberte). In het hotel alleen ontbijtruimte waar je 's morgens zonder reserveren een bescheiden ontbijtbuffetje kan gebruiken. Een kleine basic lounge. In hele hotel WiFi. Diverse restaurantjes in omgeving. Geen luxueus hotel, maar een prima overnachtingsplek voor bezoek aan Parijs.

Perfect hotel voor stedentrip Parijs.

Jacques Paul
6-5-2012

Apart-hotel, een soort appartementje met hotel faciliteiten. Parkeergarage onder het hotel voor slechts €10 per nacht. De kamer was schoon, ruim, een eettafel 4 stoelen, bedbank waarop we verrassend goed hebben geslapen, een keukentje, koelkast, magnetron, vier kookplaten, volledig uitgerust met pannen en keukengerei. Aparte slaapkamer met 2 aparte bedden. Badkamer met bad/douche en wastafel. Verschoning handdoeken dagelijks. Geen last verkeer perifirique dankzij dubbele buitenramen. Metro op korte loopafstand (porte de charenton of liberte). In het hotel alleen ontbijtruimte waar je 's morgens zonder reserveren een bescheiden ontbijtbuffetje  kan gebruiken. Een kleine lounge met WiFi. Diverse restaurantjes in omgeving. Geen luxueus hotel, maar een prima overnachtingsplek voor bezoek aan Parijs. Het hotel is ook bekend onder de naam Adagio Access Porte de Charenton. Op het hotel staat nog Citéa.

Viel een beetje tegen

MB
4-8-2011

Ligging aan de Périphérique, maar goede geluidsisolatie. Uitzicht op kerkhof, maar ook op de Eiffeltoren. Receptie vriendelijk en behulpzaam, spreekt goed engels.

Ontbijt is neit zoveel, chagerijnig personeel.

Grote kamer met slaapbankje, maar het ruikt er vies (naar eten?). Keuken en aparte slaapkamer.Inrichting gedateerd (bruin)Goede badkamer.

Maar niet duur voor in Parijs.

Goede plek om vanhieruit Parijs te bezoeken. Hotel ligt vlakbij de metro (ongeveer 300 meter). Van hotel naar centrum is ongeveer 15/20 minuten (met metro). Vlakbij het hotel ligt een supermarkt, een bakkerij en een paar restaurantjes/pizzeria. In de kamer bevindt zich een klein keukentje, een badkamer, een aparte slaapkamer.

Het is ook mogelijk om te ontbijten in hotel zelf, dit ontbijt stelt echter niet veel voor. Handiger om even om de hoek bij de bakker verse broodjes te halen.

Onder het hotel ligt een parkeergarage waar je voor € 10,- per dag je auto kunt parkeren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Adagio Access Pte De Charenton in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Adagio Access Pte De Charenton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Adagio Access Pte De Charenton scoort een 7.75 uit 10 op basis van 5 reviews.