Hotel Abrial

Hotel Abrial

6 tips over Hotel Abrial

Linda, 7-5-2013

- Parkeren in Saint Lazare

- Eten bij place the clichy; is goed en niet duur. In andere restaurants, in bijv. montmatre of het winkelgedeelte betaal je al gauw rond de 5 euro voor een cola en is het eten qua prijs/kwaliteit een stuk minder.

- Tuin bij het Louvre is erg mooi, ook leuk om bij goed weer 's middags wat eten/drinken te kopen en daar te gaan lunchen in de tuin (goedkoop en je kunt er lekker zitten/liggen)

Sander, 25-3-2013

- Champs Elisee

- Notre Dame

- Moulin Rouge

- Seine

Doe alles met de metro! Is super handig en goedkoop!

Anacha, 10-3-2013
Tip: ABC restaurant is idd aan te bevelen maar het straatje Saint Severin in Latier Latin nog veel meer. Het is daar in de buurt zowiezo leuk en goedkoop (Raclette, kaasfondue). Graf van Napoleon is een aanrader naast de bekende "must see's"

We hebben een aantal aanbieders voor Abrial voor je op een rij gezet:

ThijsdR, 5-3-2013
Koop, zoals in bijna elke stad in Europa, een toeristenkaart zodat je met het OV onbeperkt kunt reizen. Pak eens de bus in Parijs. De metro's zijn bijzonder smerig en het netwerk is slecht onderhouden. Er rijden veel bussen en die zijn in verhouding beter.
Bouma, 1-9-2012
Eten en drinken kun je genoeg in de nabije omgeving, zeker aan te raden Palme D'Or op de avenue Clichy. Vanaf het hotel meteen rechts en dan weer rechts. Ook Flunch is te belopen zelfde route maar dan tot aan het eind doorlopen, dan links richting hotel Ibis en daar zit het onder in het winkelcentrum. Genoeg pizzeria's en overige Turkse restaurantjes in de buurt. Metro lijn 13 Brochant om de hoek, lijn 74 rijdt door Avenue de Clichy kun je mee tot aan het Louvre en sta je direct bij de Seine!
W. Widdie, 11-7-2012
Bij het reserveren van een kamer sta er dan op dat je een kamer aan de achterzijde krijgt en laat dit bevestigen

We hebben een aantal aanbieders voor Abrial voor je op een rij gezet: