Hotel Abrial

Weer vandaag2°-3°
Hotel Abrial

Laatste review

Prima hotel voor een schappelijke prijs.

Maar hier en daar begint de tand des tijds toch te knagen, echter hebben wij ons er niet aan gestoord omdat je toch grotendeels weg bent.

Uiterst vriendelijke ontvangst en wij kregen onze kamer al ruim voor 15.00 uur.

Bedden staan erg laag bij de grond en een goed matras- bedbodem zou geen overbodige luxe zijn.

Locatie is prima, metro op 300 meter en vandaar uit alle kanten van Parijs in no time te bereiken.

Ontbijt naar Parijse begrippen zeer goed te noemen, maar.....let op, wij verbleven hier 4 nachten en met de dag werd het brood harder en taaier. Het personeel zegt er niets aan te kunnen doen (het oude brood moet eerst op) Bij de receptie ons beklag gedaan en daar is adequaat op gereageerd en de receptionist himself ging vers brood voor ons halen. Maar toch...met vragen, zeuren en klagen lukt het. Voor de gasten na ons stond gewoon het oude brood er.

Op dit incident na was het goed te doen.

Kenmerken
Airco
Restaurant
Speeltuin
Parkeren mogelijk

47 reviews over Hotel Abrial in het Nederlands

Prima voor een aantal dagen

Engel,
5-4-2018

Prima hotel voor een schappelijke prijs.

Uiterst vriendelijke ontvangst en wij kregen onze kamer al ruim voor 15.00 uur.

Op dit incident na was het goed te doen.

Ligging perfect, metro Brochant om de hoek, aardig personeel, ontbijt was ook goed te doen voor de inbegrepen prijs.

Bedden waren doorgelegen, matrassen & kussens zagen er niet schoon uit, je moet de douchekop zelf vasthouden en kamers waren rumourig. Wij hadden bij 2 overnachtingen 1 nacht gratis maar zijn niet langer gebleven dan 2 nachten ivm het weinig slapen.

Verwacht dus niet teveel voor deze prijs dan valt het altijd mee :)

Tip: parkeer bij winkelcentrum/station saint lazare ( wij hadden via website neoparking maar uiteindelijk deed de reserveringscode het niet). Hier staat de auto ondergronds geparkeerd en je kunt direct de metro pakken

Voor herhaling vatbaar

Glenn van der Heijde,
21-9-2017

Wij vonden de service prima!

Het hotel beschikt over een eigen parkeergarage (€20/nacht), die bereikbaar is met 1 van de liften van het hotel.

Het (steile/smalle) uitrijden vereist wel enige voertuigbeheersing....

Voor ons 'long weekend' maakten wij gebruik van een '3e nacht-gratis-aanbieding', mede waardoor wij het verblijf aldaar als een prima prijs/kwaliteitverhouding hebben ervaren.

Dat gold ook voor het ontbijtbuffet.

Wel jammer dat de handdouche (in de badkuip) niet opgehangen kon worden aan de muur (wij hadden kamer 410) en dat de bartender niet wist wat een 'French Coffee' is (men beschikte ook niet over Grand Marnier).

In de nabije omgeving van het hotel zijn overigens (meer dan) voldoende eet-, en drinkgelegenheden te vinden.

Voor de rest: check hun website.

:-)

Prima hotel

Annet
2-10-2016

Goed hotel. Ligt op 10 minuten van de periferique. Parkeergarage heel smalle toegang. Ontbijt prima. Wij hadden kamer achterzijde was heerlijk rustig. Vriendelijk personeel. Leuke restaurantjes in de buurt. Gratis kluisje op de kamer. Op 5 minuten lopen van metro.

Hotel Abrial is een prima hotel als je kijkt naar de prijs/kwaliteit verhouding. We hebben niet veel betaald dus mochten ook niet veel verwachten. De kamers zijn qua grootte prima voor een paar dagen. Er is inderdaad niet superveel ruimte maar vaak ben je toch niet veel op de kamer.

Enige minpuntje is inderdaad het douchen waarbij je de sproeier zelf vast moet houden.

Ligging is prima, om de hoek inderdaad metrostation; Bronchant.

We hebben de tip opgevolgd om de parkeergarage Saint Lazare van tevoren te reserveren via neoparking. Aankomst op vrijdag tot vertrek op maandag voor 30 euro, in plaats van 82! Eerst de koffers in het hotel afgezet en toen de auto weggebracht naar de parkeergarage en vervolgens met de metro terug.

Op de tv (bijna) alleen franse zenders, dus daar heb je niet veel aan.

Ontbijt is niet erg uitgebreid, geen warme dingen, maar goed te eten.

Personeel is vriendelijk

Al met al een goed verblijf gehad!

Het is een prima hotel, basic.. We konden ontbijten in de gezamenlijke ruimte, maar ook ontbijten krijgen op bed.. Een mandje met allerlei lekkere broodjes, beleg, warme en koude drankjes etc. Wel heel fijn!

De ligging was ook heel fijn. Op 5 minuten lopen was er een station Brochant. Ook was er een lekker restaurantje op de hoek en een apotheek. Hier moest ik naar toe om medicijnen en krukken te halen. Ik beheers de Franse taal niet volledig, en de Fransen verstaan geen Engels. Hierin goede begeleiding gehad van het hotel. De service hebben wij daarom als erg prettig ervaren. Prijs en kwaliteit waren prima.

Wij hebben geen kinderen, dus niet van toepassing.

Parkeergarage onder het hotel. Dit is erg fijn!

Prima hotel als je kijkt naar de prijs kwaliteit verhouding. Wij hadden 3 nachten 2 kamers voor 350,- incl ontbijt. Als je 150,- per nacht per kamer zou moeten betalen had ik het een stuk lager gewaardeerd. Parkeren moeilijk maar via neoparking.com hadden we 2 straten verder een parkeergarage die we wel konden reserveren. 5 minuten lopen van het metro station. Inderdaad een drukke metrolijn dus we hebben wel eens een metro voorbij moeten laten gaan. Vanaf het hotel is het te lopen naar Montmartre, leuk langs de Moulin Rouge.

Voor stedentrip en alleen slapen prima!

ThijsdR
5-3-2013

We hadden een mooie aanbieding voor een paar dagen en zaten er er daardoor extreem goedkoop. Dat kwam de prijs kwaliteit zeker ten goede: weinig betaald, dus ook weinig verwacht en om alleen te slapen prima. De kamers zijn schoon maar niet al te ruim. De bedden kraken maar liggen prima.

Groot nadeel is de badkamer, al moet je ook niet al te kritisch zijn. De douchekoppen in dit hotel kun je namelijk niet ophangen aan de muur en er is geen douchegordijn aanwezig. Er werd verteld dat de eigenaar van het hotel dit mag doen zodat hij 'binnen de bandbreedte van drie sterren blijft" en omdat hij "niet bij een keten aangesloten is en dus zelf bepaalt wat hij kan doen". Je kan makkelijk in bed maar douchen is lastiger...

Ontbijt is prima en wordt goed aangevuld. Kleine zaal maar alles is er. Niet extreem veel verwachten: gewoon broodjes, sapjes en toetjes. Geen bacon of worstjes.

Prima voor een stedentrip! Locatie is oke. Per metro is alles makkelijk te bereiken al raad ik de bus aan!

Net en simpel hotel

leon1987
28-2-2013

Prima hotel voor een weekendje parijs. Wij zijn met de auto geweest en hebben de auto voor €20 p.n. onder het hotel kunnen parkeren. Verder is het ontbijt simpel, zoals kleine croissants, stokbrood en chocolade broodjes, met broodbeleg als ham, kaas, jam enz. ook staan er cornflakes, jus d'orange, melk, chocolade melk en koffie klaar. Het hotel is schoon en goed bereikbaar met metro en bus. Tijdens ons verblijf was men tegenover het hotel aan het bouwen, maar hier hebben wij verder geen last van gehad. Bediening is ook aardig en behulpzaam. De kale receptiemedewerker is vooral engelstalig erg goed en is daarnaast erg klantvriendelijk en behulpzaam.

Conclusie: Simpel, maar schoon en klantvriendelijk hotel. Prima voor een weekendje verblijf in parijs als je veel buiten de deur bent en alleen op het hotel komt om te slapen/ontbijten. Buurt van het hotel is, niet veel bijzonders. Maar met metro is het centrum binnen 15 min te bereiken. Al met al een zeer goede prijs/kwaliteitverhouding.

Net hotel

Wytske v.d. Weide
14-1-2013

Netjes en schoon hotel. Vriendelijk personeel, bedden worden iedere dag opgemaakt + schone handdoeken. Onbijt is eenvoudig maar voldoende, douchen is een waterballet omdat er geen douchegordijn hangt en je kan de douchekop niet ophangen wat heel onhandig is met lang haar.

Ligging van het hotel is super, veel eetgelegenheden in de buurt + een metrostation.

We hebben een aantal aanbieders voor Abrial voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Abrial in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Abrial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.