Bed and Breakfast A Room in Paris

9 reviews over Bed and Breakfast A Room in Paris in het Nederlands

Prettig verblijf.

Helena
29-10-2016

De locatie, dichtbij Gare du Nord, mogelijkheid om een open bus te nemen en diverse restaurants in de buurt, maakt het als zeer prettig. Dichtbij tegen een gereduceerd bedrag, in een garage kunnen parkeren. Het ontbijt met vers zelfgebakken brood en extra's , een heerlijke dag om te starten.

De ruime kamers met gedeelde badkamer hebben goede bedden en zijn proper en worden elke dag met schone handdoeken voorzien.

Wij hebben het erg naar ons zin gehad ! Er was maar één minpunt en dat is de keffende hond op de echoënde binnenplaats en de geluiden binnen het huis zelf.

Perfecte locatie om Parijs te ontdekken

Jeroen Krijbolder
24-8-2015

Zeer centraal gelegen in Parijs om de hoek bij Gare du Nord. Mooie kamers met goed bed en lekker ontbijt. Gastheer met goede tips voor je bezoek aan Parijs.

Prima plekje in Parijs

Cristel Verhoeven
10-8-2013

Leuke B&B vlakbij Gare du Nord. Wij werden door Peet hartelijk ontvangen en kregen een mooie grote kamer aan de voorkant. Totaal geen last gehad 's nachts van het verkeer. De kamer was keurig schoongemaakt en leuk ingericht. Bedden prima, dat hebben we wel eens anders meegemaakt in Parijs. Het ontbijt was goed, verse ananas, eitjes, heerlijk croissantje met kaas.

leuk en net

ger
31-12-2012

hele leuke gastvrye en goede ligging . zekers nogmaals te doen

Prima B&B vlaak bij Gare du Nord

Klaas van den Broek
7-3-2011

Na een prima ervaring 2 jaar geleden weer 3 nachten bij "A Room in Paris" vertoefd.

Er zijn 2 kamers bijgekomen nu met eigen sanitair. Alles prima in orde, lekker bed , grote kamer en eigen ingang. Peet is een prima gastheer en is altijd bereid tips en advies te geven. Ik lees hier en daar wat kritiek op het ontbijt. Wij vonden het prima.

Alles vers en genoeg. Warme Croissants lekker brood, vers fruit Koffie en Jus d'orange. Eigen gemaakte Jam. Wat valt er nog te zeuren? Door de extra kamers wat voller aan tafel, maar dat is soms ook best gezellig Vlak in de buurt 2 priam restaurants Chez Casimir en Chez Michel (duurde maar erg lekker) en Iets verder Brasserie Flo, ook de moeite waard

Our room in Paris

Familie de Vries
30-10-2010

Bed & Breakfasts met 5 kamers (voorheen 3). Drie kamers liggen in het huis van eigenaar Peet en Thierry en hebben een gemeenschappelijke douche en toilet. De twee nieuwe kamers hebben een eigen ingang en een eigen toilet en badkamer en hierdoor veel meer privacy.

Wij verbleven in de nieuwe kamer welke uitkeek op de binnenplaats. Deze kamer is denk ik een van de rustigste. De kamer is heel groot en er konden makkelijk twee bedden bijgezet worden voor onze kinderen. Alle bedden (ook de kinderbedjes), waren comfortabel. De kamers zijn ruim, mooi en sfeervol ingericht.

Ontbijt werd bij de eigenaar in de huiskamer genuttigd aan een lange tafel. Nu er 2 extra appartementen bij zijn gekomen is het een stuk drukker. In de herfstavakantieweek dat wij er waren hadden bijna alle kamers ook nog extra bedden voor de kinderen. We vonden het wel gezellig en leuk om even met anderen te kunnen praten bij het ontbijt.

Eigenaar Peet is aardig, relaxed en handig dat hij NL en Fr spreekt.

voor herhaling vatbaar

Louis Verheijen
11-8-2010

deze bed & breakfast heeft een goede indruk bij ons achter gelaten. De kamer, de badkamer en de wc werden dagelijks goed schoongemaakt. Het bed was super, de ligging t.o.v. Gare du Nord en het centrum is optimaal. Klein puntje van kritiek voor wat betreft het ontbijt; hieraan zou iets meer aandacht geschonken mogen worden.

2008

op na parijs

Punkiee
23-11-2008

het was erg mooi en erg leuk. het eten war ergg lekker!

2007

Het is een gezellige Bed and Breakfast met alles erop en eraan!Een absolute aanrader voor iedereen die van Parijs houdt!Gelegen aan het station Gare de Lyon(rue Parrot)en nog geen 5 minuten wandelen van place de la Bastille.Alles is dichtbij,dus als je het Parijse nachtleven wilt beleven is het makkelijk te voet te doen!De gastheer is buitengewoon,als kok en gids!Een aanrader!Ik ga zeker eens terug!Kijk zeker eerst eens naar hun website alvorens je bij een operator boekt!

We hebben een aantal aanbieders voor A Room in Paris voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast A Room in Paris in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast A Room in Paris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.