Hotel A l'Idéal Paris

Hotel A l'Idéal Paris

6.8Voldoende

Frankrijk, Ile de France, Parijs

Op vakantie geweest naar A l'Idéal Paris?

6.8Voldoende

4 reviews over Hotel A l'Idéal Paris

• 7WijsJ16-08-2016

oké Hotel, als slaap plek voor 2,5 dag Parijs

Entree is modern en gezellig. Onze familiekamer #201 ligt aan de drukke straat die voorlangs loopt. Met oordoppen prima plek. Bed voor de kids (5 & 9) is een slaapbank, maar voor onze kids geen probleem. lekker geslapen. Metro is echt voor de deur. En dat is idd Idéal Hotel. Hou er rekening mee dat ze van je Credit-card niets blokkeren, maar echt ± 50% van factuurbedrag afschrijven. Welke je binnen 48uur teruggestort krijgt. Sochtends zelf croissants gehaald aan de overkant. Restaurants in de straat en omgeving genoeg. Auto kon niet meer in hun garage (als ze dat überhaupt hebben, ik heb hem gemist) Dus in redelijk grote publieke garage om de hoek parkeren. Sleutels van de auto moet je achter laten, dat was even wennen. Maar voor € 25,- per dag staat hij "bewaakt"

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8Jacqueline22-11-2011

leuke en gezellige plek

In dit hotel is alles goed verzorgd en je wordt goed in de watten gelegd

Gereisd met partner in september 2011

• 7Jac'ad19-10-2010

Redelijke plek

A l'Ideal Paris is een redelijk hotel geschrikt voor kleine families met een gemideld inkomen. de kamers zijn niet bijzonder goed. maar het eten is prima

Gereisd met partner in januari 2010

• 5Bas & Linda07-03-2004

Wij zijn hier in februari 2004 4 dagen geweest. Onze kamer was super klein, en lag aan de achterkant van het hotel waar we een smerig uitzicht hadden.Kamer was redelijk schoon, stofzuigen onder bedden kennen ze niet.Gangen waren niet eens voorzien van behang. Ontbijt was waardeloos, broodjes waren minstens 2 dagen oud. Sinasappelsap net water. Krijgt alleen jam als beleg. De eetzaal is te klein voor het aantal gasten, je wordt er letterlijk weggekeken. De ligging en de bereikbaarheid is wel goed, je hebt een metrostation voor de deur. Er zijn zat winkeltjes en restaurantjes in de straat. Geen echte aanrader, maar voor 4 dagen ging het net. Groetjes Bas & Linda

Gereisd in maart 2004

Hotel A l'Idéal Paris info