Hotel A la Villa Madame

Kleine hotelsWeer vandaag18°8°
Hotel A la Villa Madame

We hebben een aantal aanbieders voor A la Villa Madame voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel A la Villa Madame in het Nederlands

Prachtig

mandy gerrits
26-3-2010

Het was erg gezellig is aan te raden voor iedereen lag erg mooi leuk hotel goed eten service was ook erg goed

Prima hotel in rustige ligging

Marc
20-11-2009

We hadden de executive kamer met voor parijse begrippen een riante badkamer met ligbad waar je ook daadwerkelijk in kunt liggen. Kamer zelf was voor een exucitve kwalificatie klein. Uitstekende bedden en relatief rustig.

Ontbijt eveneens prima. Prettige ligging vlak achter de St. Sulpice.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel A la Villa Madame in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel A la Villa Madame zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.