Hotel Mercure Paris Neuilly ***

Hotel Mercure Paris Neuilly ***

Hotel Mercure Paris Neuilly

Weer vandaag5°-2°

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Paris Neuilly voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Mercure Paris Neuilly in het Nederlands

Uitstekend hotel

Parijs gangers, 16-8-2009

Uitstekend hotel voor een bezoek aan Parijs. Ligt in het verlengde van de Champs Elysee. Als je de deur uitstapt zie je zo de Arc de Triomph staan. Tegen over het hotel ligt een Metro Station. Met lijn 1 kun je zo naar alle top bezienswaardigeheden van Parijs. Kamers zijn schoon en netjes. Er zijn wat verschillende kamers qua grootte. Ontbijt is uitstekend. Personeel heeft soms wat moeite om het goed te bevoorraden. Auto kun je parkeren in de straat. Wij zijn in augustus geweest en dan is het gratis.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Paris Neuilly in Neuilly sur Seine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Paris Neuilly zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mercure Paris Neuilly scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: