Reviews over Neuilly-sur-Marne

Prima camping voor een paar dagen Parijs

A. de Roo,
    6-9-2015

Het is een primitieve camping dus ideaal voor overnachten, verder ook elektriciteit en sanitair.

Zeer verrassend

Laurens van Keulen,
    29-7-2012

De camping was eind Juli nog niet voor de helft vol. We stonden dus ook heerlijk alleen, zoals we altijd leuk vinden. De receptie en entree zien er niet uit, maar daar heb je geen last van. Geweldige grote plekken. Wel hurktoiletten, maar ook enkele gewone. Douches heel aardig. Weinig tot geen omgevingslawaai. Er loopt een kanaal langs, waar rivierboten in varen, en ook door een sluis gaan vlakbij de camping. Vanuit de camping loop je gemakkelijk naar de RER (wel 20-30 min. lopen), daar hebben we een 2-daags abonnement Paris Visite gekocht voor 5 personen, totaal 70 euro. Daarmee kun je ideaal door Parijs toeren.

Ideaal voor het bezoeken van Parijs

Ronny,
    9-9-2010

Zoek hier geen toeters en bellen. Het is een Municipal zoals er vele zijn. Het terrein is wel goed onderhouden en er staan veel prachtige oude bomen. De plaatsen zijn ruim genoeg met voldoende privacy. Het sanitair is gedateerd maar werd bij ons verblijf goed bijgehouden. Er waren wel slechts enkele van de 260 plaatsen bezet. Voor de boodschappen heb je best een fiets mee.

De bakker en kleine superette zijn dan op 5min afstand.

Voor het bezoek aan Parijs neem je best een ticket "Paris visite". Dit kan je nemen voor 2, 3 of 5 dagen. Ze zijn goed voor trein (RER), metro en bus. Wij namen er een voor 3 dagen (20€pp). Onze auto is niet van zijn plaats geweest.

Neuilly-sur-Marne scoort een 5,3 uit 10, op basis van 3 reviews