Hotel Qualys Hotel Nanterre Paris La Défense

Hotel Qualys Hotel Nanterre Paris La Défense
7,4

6 tips over Hotel Qualys Hotel Nanterre Paris La Défense

dolmangl4a, 14-11-2014
Bij gebruik van navigatie opletten dat je bij plaats 'Nanterre' invoert en niet Parijs.
J. Den Ouden, 10-11-2014

Top bistro in de winkelstraat tegenover het hotel op 10 minuten loopafstand.

Op zaterdag grote markt voor het hotel.

Patrick, 7-10-2014
Markt pal voor het hotel op Zaterdagochtend. Met een carnet van zone 1-3 kun je prima uit de voeten, verkrijgbaar simpel uit de automaat op het RER station.

We hebben een aantal aanbieders voor Qualys Hotel Nanterre Paris La Défense voor je op een rij gezet:

nelayan, 14-1-2014
Zaterdags bouwen ze vroeg een markt op, kant vh plein. Is geen probleem verder maar voor lichte slapers? In de buurt van de metro is een leuk wijkje waar je goed en goedkoop kan eten.
nelayan, 14-1-2014
Zaterdags is er een echte franse markt voor de deur. Die beginnen al vroeg met opbouwen! Als je het wijkje bij de metro inloopt kun je goed en goedkoop eten.
Pascale , 17-2-2012
Al bij al wel een aanrader als je meer wil doen dan alleen het centrum. Ideaal bvb voor Versailles