Hotel Qualys Hotel Nanterre Paris La Défense

Hotel Qualys Hotel Nanterre Paris La Défense

7.5Goed

Frankrijk, Ile de France, Nanterre (bij Parijs)

7.5Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Qualys Hotel Nanterre Paris La Défense voor je op een rij gezet:

45 reviews over Hotel Qualys Hotel Nanterre Paris La Défense

• 2018
    7C van Mourik01-01-2018

Zeer aan te raden

Via veiling geboekt. Kamers zoals op de foto en perfecte ligging. Niet in de binnenstad van Parijs maar net iets erbuiten, zodat je de drukte uit de stad niet meekrijgt. Goed te doen met de RER (soort metro).

Kamers zijn schoon en zeer modern ingericht. Wij hadden een relatief kleine kamer maar was prima te doen. Vriendelijk personeel maar konden niet zo goed Engels, was niet storend.

Gereisd met partner in december 2017

• Oude reviews

8Sylvia11-06-2017

Prima hotel

Via veilingaanbieder hier verbleven. Al met al heeft het ons verrast. Ja het is geen super de luxe hotel, als je dat wil moet je 4x zoveel betalen en lekker in het Hilton gaan zitten. De service is super. Personeel spreekt Engels en in de parkeergarage van het hotel staat de auto veilig. Kamers zijn ruim genoeg en schoon. Ontbijt is middels buffet, had zelf een typisch Frans ontbijt verwacht dus dit was ook boven verwachting. De Rer ( Metro) is inderdaad maar max 2 minuten lopen. En 4 haltes verder sta je alweer op de Champs Elysées. Het klopt dat het een allochtonenbuurt is, ik zie hier de charme wel van in. Op zaterdag een versmarkt voor de deur met diverse lekkernijen. Door het genieten van de stad heb ik de bar en het restaurant niet gezien laat staan nodig gehad. Voor wellicht een volgend bezoek zou ik dit hotel weer boeken.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9tessaweyts15-05-2017

Fijne ervaring

Door de reviews hier vertrok ik met een bang hartje. Maar dit was echt niet nodig . We kwamen al vroeg aan en mochten zonder probleem al gebruik maken van de ondergrondse garage. Ook op onze vertrekdag mocht hij gewoonblijven staan. Aan de receptie zijn ze super vriendelijk. De RER ligt op minder dan 2 minuten stappen. En 12 minuten later sta je aan de Arc de triomphe. Kamers zijn prima. Super schoon . Heerlijk bed . Ontbijt was ruim voldoende . Hier zien ze ons nog terug .

Gereisd met partner in mei 2017

• 8Y.13-03-2017

Goed hotel

Mooi hotel, met een goede aansluiting op het centrum van Parijs. voor €3 ben je in 20min in hartje Parijs. Hotel is rustig gelegen.

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 9A.Verstappen03-10-2016

Prima hotel

Het is een heel prettig hotel. Wij boekte het via veiling. Het is wat verouderd en ik zou het ook geen 4 sterren geven maar 3. Het personeel is vriendelijk en spreekt Engels. Het is 10 min lopen naar de rer (trein) verbinding naar hartje parijs is super snel 15 min. Het is aan te raden om een 2 dagen kaart te kopen voor 2 pers.is dat 37 euro en je kunt gebruik van de rer en metro maken zoveel je wil. Het is het dubbel en dwars waard.hou er rekening mee dat de laatste trein om half 12 weg gaat metro om half 1. En onthou het station waar je bent op gestapt.of het adres van het hotel voor de taxi. Wij hebben de laatste trein gemist met de metro konden we door naar la defense en daar de taxi kosten 13 euro. Goed te doen. In het weekend is parkeren gratis in de straat van het hotel. Heerlijk weekend gehad

Gereisd met partner in oktober 2016

• 4Mirjam15-08-2016

Niet nog een keer

Dit hotel ligt erg ver buiten Parijs en in de omgeving is echt niks te beleven. Er zijn enkele restaurants die vanaf 20 uur open zijn. De bediening laat te wensen over. De bar in het hotel is niet ingesteld op gasten. Het ontbijt is niet de moeite waard. Alleen Franstalige tv/zenders. Wel is het goed slapen in een rustige omgeving. Een viersterren hotel? Echt niet!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Marianne04-09-2015

gezellig en netjes!

Het verblijf in dit hotel was heel goed. Bij aankomst werden we verwelkomd door de receptionist, die zelfs probeerde een paar woordjes Nederlands te spreken. De hotelkamer was schoon en zag er mooi uit. Het ontbijt was uitgebreider dan we hadden verwacht en er was heerlijke DE koffie. We kregen goede uitleg wanneer we vragen hadden. Het enige minpuntje was, dat er voor wifi apart betaald moest worden. Verder hebben we er een heerlijk verblijf gehad.

• 8wendy18-08-2015

goed hotel voor paar dagen Parijs

Ik snap al die commotie over het slechte ontbijt niet. Er zijn chocolade broodjes, croissants, koffiebroodjes, yogurt, beleg, ei, worstjes enz Word steeds aangevuld. Niet al het personeel praat perfect engels maar ze doen hun best.

Kamer is schoon, bedden liggen heerlijk. Diegene die dienst had ten tijde dat wij kwamen sprak redelijk goed engels en legde ons alles goed uit om naar centrum parijs te gaan, met welke lijn, trein ed. Ook op station zelf kwam het meisje achter balie vandaan en legde alles perfect in engels uit. Met trein en metro sta je in 10 a 15 min in centrum van parijs( na gelang waar je naar toe wilt natuurlijk). Station RER vanaf hotel ligt 2 min lopen ervan af. Ja er zijn alochtonen maar zeer behulpzaam in buurt van hotel.

Klopt dat bar hotel dicht was savonds maar je gaat toch naar Parijs dan zit je toch niet om 19 uur op je kamer maar lekker te eten en genieten van de stad lijkt mij.

Zeer zeker aanrader. Zou er zo weer naar toe gaan.

• 2jj00704-08-2015

dit nooit meer

Ligging, ver buiten Parijs. Geen restaurant in weekend en augustus. Bar, gesloten in weekend en augustus. Was overdag geen water i.v.m. werkzaamheden, geen douche/toilet dus. Omgeving, niks bijzonders, allochtonen buurt. Ontbijt, karig. werkt overdag maar een persoon die geen woord engels spreekt. kortom, budgethotel ok, 4 sterren? Franse sterren zeker. Alleen de bedden waren ok. Ochtendpersoneel, sacherijnig, maar dat is te begrijpen, ik zou daar ook niet vrolijk blijven.

• 9Lisanne25-07-2015

Prima hotel!

Wij hebben dit hotel via veiling geboekt, super voordelig! Prima locatie, rustlg, vanaf snelweg makkelijk te bereiken Dicht bij metrostation. Kleine kamer maar netjes en schoon. Goed bed. Eenvoudig maar goed ontbijt. Handig de parkeergarage waar wij ook de dag van vertrek nog de hele dag mochten staan. Vriendelijke mensen achter de receptie. Voor een paar dagen Parijs zeker aan te bevelen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Hotel Qualys Hotel Nanterre Paris La Défense info