Hotel Qualys Hotel Nanterre Paris La Défense

Hotel Qualys Hotel Nanterre Paris La Défense
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Qualys Hotel Nanterre Paris La Défense voor je op een rij gezet:

49 reviews over Hotel Qualys Hotel Nanterre Paris La Défense in het Nederlands

Zeer aan te raden

C van Mourik
1-1-2018

Via veiling geboekt. Kamers zoals op de foto en perfecte ligging. Niet in de binnenstad van Parijs maar net iets erbuiten, zodat je de drukte uit de stad niet meekrijgt. Goed te doen met de RER (soort metro).

Kamers zijn schoon en zeer modern ingericht. Wij hadden een relatief kleine kamer maar was prima te doen. Vriendelijk personeel maar konden niet zo goed Engels, was niet storend.

Prima hotel

Sylvia
11-6-2017

Via veilingaanbieder hier verbleven. Al met al heeft het ons verrast. Ja het is geen super de luxe hotel, als je dat wil moet je 4x zoveel betalen en lekker in het Hilton gaan zitten. De service is super. Personeel spreekt Engels en in de parkeergarage van het hotel staat de auto veilig. Kamers zijn ruim genoeg en schoon. Ontbijt is middels buffet, had zelf een typisch Frans ontbijt verwacht dus dit was ook boven verwachting.

De Rer ( Metro) is inderdaad maar max 2 minuten lopen. En 4 haltes verder sta je alweer op de Champs Elysées.

Het klopt dat het een allochtonenbuurt is, ik zie hier de charme wel van in. Op zaterdag een versmarkt voor de deur met diverse lekkernijen.

Door het genieten van de stad heb ik de bar en het restaurant niet gezien laat staan nodig gehad. Voor wellicht een volgend bezoek zou ik dit hotel weer boeken.

Fijne ervaring

tessaweyts
15-5-2017

Door de reviews hier vertrok ik met een bang hartje. Maar dit was echt niet nodig . We kwamen al vroeg aan en mochten zonder probleem al gebruik maken van de ondergrondse garage. Ook op onze vertrekdag mocht hij gewoonblijven staan. Aan de receptie zijn ze super vriendelijk. De RER ligt op minder dan 2 minuten stappen. En 12 minuten later sta je aan de Arc de triomphe. Kamers zijn prima. Super schoon . Heerlijk bed . Ontbijt was ruim voldoende . Hier zien ze ons nog terug .

Goed hotel

Y.
13-3-2017

Mooi hotel, met een goede aansluiting op het centrum van Parijs. voor €3 ben je in 20min in hartje Parijs. Hotel is rustig gelegen.

Prima hotel

A.Verstappen
3-10-2016

Het is een heel prettig hotel. Wij boekte het via veiling. Het is wat verouderd en ik zou het ook geen 4 sterren geven maar 3. Het personeel is vriendelijk en spreekt Engels. Het is 10 min lopen naar de rer (trein) verbinding naar hartje parijs is super snel 15 min. Het is aan te raden om een 2 dagen kaart te kopen voor 2 pers.is dat 37 euro en je kunt gebruik van de rer en metro maken zoveel je wil. Het is het dubbel en dwars waard.hou er rekening mee dat de laatste trein om half 12 weg gaat metro om half 1. En onthou het station waar je bent op gestapt.of het adres van het hotel voor de taxi. Wij hebben de laatste trein gemist met de metro konden we door naar la defense en daar de taxi kosten 13 euro. Goed te doen. In het weekend is parkeren gratis in de straat van het hotel. Heerlijk weekend gehad

Niet nog een keer

Mirjam
15-8-2016

Dit hotel ligt erg ver buiten Parijs en in de omgeving is echt niks te beleven. Er zijn enkele restaurants die vanaf 20 uur open zijn. De bediening laat te wensen over. De bar in het hotel is niet ingesteld op gasten. Het ontbijt is niet de moeite waard. Alleen Franstalige tv/zenders. Wel is het goed slapen in een rustige omgeving. Een viersterren hotel? Echt niet!

gezellig en netjes!

Marianne
4-9-2015

Het verblijf in dit hotel was heel goed.

Bij aankomst werden we verwelkomd door de receptionist, die zelfs probeerde een paar woordjes Nederlands te spreken.

De hotelkamer was schoon en zag er mooi uit.

Het ontbijt was uitgebreider dan we hadden verwacht en er was heerlijke DE koffie.

We kregen goede uitleg wanneer we vragen hadden.

Het enige minpuntje was, dat er voor wifi apart betaald moest worden.

Verder hebben we er een heerlijk verblijf gehad.

goed hotel voor paar dagen Parijs

wendy
18-8-2015

Ik snap al die commotie over het slechte ontbijt niet. Er zijn chocolade broodjes, croissants, koffiebroodjes, yogurt, beleg, ei, worstjes enz Word steeds aangevuld. Niet al het personeel praat perfect engels maar ze doen hun best.

Kamer is schoon, bedden liggen heerlijk.

Diegene die dienst had ten tijde dat wij kwamen sprak redelijk goed engels en legde ons alles goed uit om naar centrum parijs te gaan, met welke lijn, trein ed. Ook op station zelf kwam het meisje achter balie vandaan en legde alles perfect in engels uit. Met trein en metro sta je in 10 a 15 min in centrum van parijs( na gelang waar je naar toe wilt natuurlijk). Station RER vanaf hotel ligt 2 min lopen ervan af. Ja er zijn alochtonen maar zeer behulpzaam in buurt van hotel.

Klopt dat bar hotel dicht was savonds maar je gaat toch naar Parijs dan zit je toch niet om 19 uur op je kamer maar lekker te eten en genieten van de stad lijkt mij.

Zeer zeker aanrader. Zou er zo weer naar toe gaan.

dit nooit meer

jj007
4-8-2015

Ligging, ver buiten Parijs. Geen restaurant in weekend en augustus. Bar, gesloten in weekend en augustus. Was overdag geen water i.v.m. werkzaamheden, geen douche/toilet dus. Omgeving, niks bijzonders, allochtonen buurt. Ontbijt, karig. werkt overdag maar een persoon die geen woord engels spreekt. kortom, budgethotel ok, 4 sterren? Franse sterren zeker. Alleen de bedden waren ok. Ochtendpersoneel, sacherijnig, maar dat is te begrijpen, ik zou daar ook niet vrolijk blijven.

Prima hotel!

Lisanne
25-7-2015

Wij hebben dit hotel via veiling geboekt, super voordelig! Prima locatie, rustlg, vanaf

snelweg makkelijk te bereiken Dicht bij metrostation. Kleine kamer maar netjes en schoon. Goed bed. Eenvoudig maar goed ontbijt. Handig de parkeergarage waar wij ook de dag van vertrek nog de hele dag mochten staan. Vriendelijke mensen achter de receptie. Voor een paar dagen Parijs zeker aan te bevelen.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Qualys Hotel Nanterre Paris La Défense in Nanterre (bij Parijs), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Qualys Hotel Nanterre Paris La Défense zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Qualys Hotel Nanterre Paris La Défense scoort een 7.41 uit 10 op basis van 49 reviews.