Hotel Ibis Budget Nanterre la Défense

Hotel Ibis Budget Nanterre la Défense

6Voldoende

Frankrijk, Ile de France, Nanterre (bij Parijs)

Op vakantie geweest naar Ibis Budget Nanterre la Défense?

6Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Budget Nanterre la Défense voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Ibis Budget Nanterre la Défense

• 6Rudy Van der Sijpt27-06-2016

Basic

Alles in dit hotel is nogal basic, doch alle comfort is voorhanden. Kamers zijn klein maar net. Restaurant en bar zijn ook klein en niet mooi ingericht. Ontbijt is wel uitgebreid. Is gelegen tussen bedrijfsgebouwen, dus geen winkels of restaurants, café's in de omgeving. Van een avondwandeling is er dus geen sprake. Jammer!

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 0Yrmee18-11-2011

Super!

Ik wilde een hotelkamer met uitzicht op de Eifeltoren, en die kreeg ik! Fantastisch! Het hotel ligt super voor reizigers met de auto! De auto kan er gratis, of betaald met camera-toezicht bij het hotel staan. Het Hotel bevindt zich in de wijk La Defence, is soort van de vergelijken met de Zuid-as van Amsterdam, veel kantoren en hoge gebouwen. Prima wijk, met de moderne versie van de Arc de Triomph. Het is ongeveer een kwartiertje lopen naar het metro station en je bent met 5 minuten met de metro in het centrum! Heel goed te doen. Kamers waren fantastisch en heel erg schoon! Het lijkt enorm op een design-hotel. En voor 59euro met zn 2tjes voor een nacht, verwachtten wij niet veel maar kregen de hoofdprijs! Heerlijke douche ook, met leuk detail de LED-lampjes in de douchekop! Wij waren enorm verrast! Zeker een aanrader en wij gaan zeker nog een keertje terug naar dit hotel!

Gereisd met vrienden in oktober 2011

Hotel Ibis Budget Nanterre la Défense info