Reviews over Montrouge (Hauts de Seine)

Aanrader

Pauline
    5-8-2018

Prima hotel, vlakbij de uitvalswegen. Parkeergarage onder het hotel. Kamers zijn ruim en schoon. Ontbijt erg uitgebreid. Vriendelijk personeel. Metrostation op loopafstand van het hotel. Wij komen zeker nog een keer terug.

Design en ligging prima, ontbijt redelijk, duur

Rotterdam
    12-2-2017

Prima: design, kamers, inrichting, detail

Redelijk: ontbijt (weinig variatie, erg basic)

Minder goed: (inrichting) ontbijtruimte (kaal)

Wat ontbreekt: waterkokertje op kamer met koffie zakjes, toilet setje (wattenstaafjes, schijfjes)

Prima hotel op handige locatie

a.nijenheim
    6-4-2015

Plus:

Eenvoudig bereikbaar vanaf de Périferique

Zeer behulpzame staf

Parking direct onder hotel met lift naar boven (ingang even zoeken: als je voor het hotel staat met je auto de eerste rechts en dan meteen weer de eerste rechts)

Kamer eenvoudig en klein, maar vooral schoon en comfortabel

Fijn bed

Frisse en schone badkamer

Vloerbedekking dempt geluid van bovengelegen kamers

Bijna 100% geluiddichte kamers

Grote fles douchegel/haarshampoo in bad/douche en boven wastafel

Perfecte climate control in kamer

Veel stopcontacten

Vijf minuten lopen naar metrohalte Porte d'Orléans, met verbindingen door gehele stad

Kwaliteit ontbijt is uitstekend

Gehele dag gratis koffie bij receptie

Goede prijs: 90 euro per nacht per kamer incl. ontbijt x2

Parking kost maar 14 euro per nacht

Min:

Ontbijt is chaotisch met te weinig tafels; oogt als McDonalds, overal etensresten op grond

Geen kasten op de kamer (hangrekje en plankjes)

Geen kluisje

Zachte douchestraal

Concusie

Prima hotel op een handige locatie!

Betaalbare eenvoud

Jeroen en Kim
    28-11-2014

Schoon, net, eenvoudig hotel. Voor 60 euro per nacht zeker de moeite waard. Je bent toch vooral de stad in. Metro is enkele minuten lopen.

Schoon maar steriel qua sfeer.

Norbert
    2-5-2014

Paar daagjes Parijs. Hotel heeft inpandige garage die je ook moet benutten om voor de 1e keer binnen te komen. Ruime 2p kamer en ditto badkamer. Zeer schoon. Hotel zeer geluiddicht wat prettig is. Receptie is tevens ontbijtruimte. Schoon maar steriel. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt prima zelfs verse jus d''orange. Hotel op loopafstand van metro. Binnen no-time bij de bekende bezienswaardigheden. 's avonds een beetje zoeken naar restaurants in de omgeving. Veel van hetzelfde (Italiaans)

Montrouge (Hauts de Seine) scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews