Hotel Le Franklin

8.6Fantastisch

22 reviews over Hotel Le Franklin

• 2019
    9Willem Vandendriessche12-11-2019

Goed hotel zeer goed gelegen.

Zeer goede ligging net buiten de périphérique en op 150 meter van het metrostation Mantreuil Mairie. De kamer was niet al te groot maar alles wat moest aanwezig zijn was aanwezig. Elke dag werden de handdoeken ververst. Het ontbijt was lekker, vers geperst sinaasappelsap, croissants, gekookte eitjes, ontbijtgranen, alle soorten charcuterie............Parking was inbegrepen. We hebben er een leuk en vermoeiend verblijf van gemaakt. Half uurtje metro tot aan de Eiffeltoren. Veel restaurantjes en winkels in de buurt.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    8Berry van den Ham20-10-2018

Prima

Goed hotel,netjes?schoon en een prima ontbijt.

Gereisd met partner in oktober 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

7vdbos28-12-2014

geschikt voor citytrip

goede prijs/kwaliteit nette en rustige kamers vrij goed ontbijt maar niet zeer uitgebreid dichtbij metro (lijn 9, einde van zone 1) gelegen in het centrum van montreuil grootste minpunt: internet is wel gratis maar bijna permanent overbelast dus quasi onbeschikbaar hotel was volgeboekt maar het was toch vrij rustig, ook ontbijtruimte gratis ondergrondse parking (wel enige manoeuvreerervaring nodig)

Gereisd met oudere kinderen in december 2014

• 9E&A24-10-2014

Fantastisch hotel voor stedentrip

Prima hotel met goed ontbijt, wart steeds werd aangevuld. Wij konden na aankomst vervroegd inchecken, auto gratis parkeren in de ondergrondse garage en met de metro naar Parijs vertrekken. Metrostation op 50 meter met rechtstreekse verbinding naar de Champs Elysees. Ideaal. Kamers waren niet zo groot, wel netjes en schoon. Bij de receptie vriendelijke en behulpzame medewerkers, spraken vloeiend Engels wat ook wel prettig was. In Montrieuil waren voldoende eetgelegenheden om de hoek van het hotel. Cafe restaurant Hugo, Pizza & pasta restaurant Del Arte en Mc Donalds zitten op nog geen 50 meter in een spiksplinternieuw winkelcentrum waar ook een grote supermarkt Carrefour zit. Overigens waren er ook winkels met een hollands tintje; HEMA en C&A, maar daar hoef je niet voor naar Parijs.

Gereisd met partner in oktober 2014

• 8mevrouw Vermeeren-Broeders16-10-2014

prima uitvalsbasis stedentrip

Het hotel ligt dichtbij snelweg en metro en is daardoor een prima uitvalsbasis voor een paar dagen Parijs. Ondergrondse parkeergarage waar je je auto veilig kunt parkeren en waar ook je auto op de dag van uitchecken mag blijven staan. Kamers zijn niet groot maar groot genoeg een vooral schoon! Ontbijt is eenvoudig maar prima. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ik kan het iedereen aanraden!

Gereisd met partner in oktober 2014

• 7Laura22-08-2014

Prima hotelletje vlakbij Parijs

Prima hotel, vindt het inderdaad 3 sterren waard. De kamer was klein maar schoon, personeel erg vriendelijk. Pluspunt: gratis parkeergarage. Minpunt: het ontbijt was karig, wij hadden een kamer incl. ontbijt maar als dit niet zo was, had ik er niet 12 euro voor betaald en was ik buiten de deur gaan ontbijten. Verder niet veel op aan te merken, was best prima.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8C en M05-06-2014

Prima hotelletje met goede ligging voor Parijs

Dichtbij metrostation, dus ideaal gelegen. Schone kamer, met ontbijt wat ok is.

Gereisd met partner in mei 2014

• 8Sander-Rachelle07-03-2014

Aan te raden hotel voor stedentrip

Wij hebben een verblijf van vier dagen gehad in dit hotel en zijn hier erg tevreden over. Montreuil is een gezellig, sfeervol en rustig stadje. Ongeveer 100 meter vanaf het hotel zijn de bushalte en het metrostation te vinden. Met de metro sta je binnen ongeveer 30 minuten middenin Parijs (Champs Elysees). Het hotel heeft ruime kamers en beschikt over alle gemakken. Ook is er in het hele hotel Wi-Fi beschikbaar. Het ontbijtbuffet is niet extreem uitgebreid, maar heeft wel genoeg keus en ziet er keurig uit, zoals het ook smaakt. Typisch Frans! Kortom, voor een stedentrip naar Parijs is dit hotel zeker aan te raden.

Gereisd met partner in maart 2014

• 8Carina17-02-2014

Ideale ligging voor komst met de auto

Het hotel is ideaal gelegen voor als je gaat met de auto ! het is gelegen bij het binnenrijden van Parijs, je moet de periphérique niet op.Het hotel is voorzien van een private parking en de dag dat je vertrekt uit de kamer mag je de auto in de parking laten staan tot eventueel s'avonds. Propere kamers en iedere dag verse handdoeken. Enige minpunt is ontbijt, voorzien tot 10u maar als je rond 9u30 komt heb je niet veel meer...

Gereisd met partner in februari 2014

• 8Lut Kalingart06-02-2014

Goede prijs/kwaliteit

Wij hebben geboekt via een touroperator en daardoor viel de prijs erg mee voor wat geboden werd. Het onthaal was snel en vriendelijk (we mochten een uurtje vroeger op de kamer en op de laatste dag kon de bagage in een speciale ruimte blijven staan tot ons vertrek in de late middag). Het ontbijtbuffet was niet spectaculair maar alles was lekker en in voldoende mate aanwezig. We hebben lekker gegeten bij een Italiaan in de buurt en in het restaurant dat door het hotel aangeraden werd. Het hotel ligt wel redelijk ver van het centrum maar de metrohalte is vlakbij. We vonden de kamer voldoende ruim en er was gratis internet. Wel wat last gehad van lawaai (wegenwerken voor het hotel en druk verkeer) en de badkamer was een beetje verouderd. We waren alles bij elkaar wel tevreden en zouden er waarschijnlijk terug naartoe gaan als de prijs goed is.

Gereisd met partner in januari 2014

Hotel Le Franklin info