6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Styles Paris Mairie de Montreuil voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Ibis Styles Paris Mairie de Montreuil in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar

Jenny,
10-7-2018

Een prima 3 sterrenhotel met nette kamers, rustig, goede airco, metro om de hoek, in 30 minuten in centrum, parkeren onder hotel, eenvoudig maar goed ontbijt, prima uitvalsbasis om Parijs te bezoeken, omde hoek een klein centrum, voldoende restaurantjes in de omgeving, je begeeft je tussen de locals en struikelt niet over de toeristen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

nooit meer

JoeriDV,
12-5-2018

kamers en ontbijt ok maar receptiepersoneel zeer onvriendelijk en zeer grof proberen mensen op te lichten door teveel toeristenbelasting aan te rekenen wie een correct service verwacht moet dit hotel zeker niet reserveren

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

prima hotel

Rona
4-4-2017

Prima hotel voor een paar nachten, wel gehorig , veel geluid van de drukke weg die er langs loopt, en de kamers zijn erg warm. Pluspunt is de metro die heel dichtbij is, maar het is wel zeker een dik half uur in de overvolle metro om bij de toeristische trekpleisters te komen. Tegenover het hotel zit een klein winkelcentrum waar ook een supermarkt zit, en in de straat van het hotel zitten een paar simpele eettentjes. Wel jammer dat er geen koelkastje op de kamer is, zeker aangezien de kamers erg warm zijn. Ontbijt is prima, vers brood, kleine croissants , koffiebroodjes en chocolade broodjes. Kleine yoghurtjes, en verse Jus en prima koffie. Kamers zijn goed schoon en goede bedden. Het is allemaal wat klein, maar inprincipe slaap je er alleen maar.

Gereisd met partner in maart 2017

Goed voor zijn geld

Sofie
12-2-2017

Proper hotel met een goede uitvalbasis om Parijs te verkennen. Op amper 100 m van een metrostation. De driepersoonskamer is redelijk ruim en modern. Het ontbijt ruim voldoende! Verse eitjes, vers geperst fruitsap, chocoladekoeken, croissants, stokbrood.. Ook is de gratis ondergrondse parkeergarage een pluspunt. In de buurt ook een quick en mac donalds en italiaans restaurant. Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in december 2016

Super hotel

Marly
1-5-2016

Het hotel ligt om de hoek bij het metrostation en je bent met 20 minuten in het centrum. Hotelkamer is schoon alleen aan de warme kant. Het ontbijt is prima. Kortom een top hotel en perfect voor een stedentrip.

Gereisd met partner in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima!

Smit
16-8-2015

Hotel was netjes, persooneel is heel vriendelijk. Badkamer was wel oud maar prima! Airco werkte goed en rol luiken voor de ramen dus als je wilt uitslapen kan dat prima. Groot voordeel is dat de metro letterlijk om de hoek is met een paris visite (18 euro voor twee dagen) kaartje kom je met de metro overal! Bij het hotel in de buurt zijn ook veel restaurantjes. Met de metro ben je zo in de stad met 20min ben je al bij de eiffeltoren. Wij zijn met de auto heen gegaan en konden voor 11euro per dag de auto binnen parkeren! We moesten voor twee nachten (3 dagen)+city tax 25euro betalen. Bij het hotel zit vlakbij een supermarkt waar je voor weinig water kan inslaan;), ook zit er een winkel centrump met een hema enz. Ontbijt is prima niet heel uitgebreid maar voor ieder wat, en verse jus d'orange. Hotel is dus echt een aanrader we hebben voor weinig geld echt een goed verblijf gehad.

Gereisd met partner in augustus 2015

een fantastisch hotel

jack
16-8-2015

een goed hotel een heerlijk ontbijt niet alleen maar jam vriendelijk personeel prachtige kamers en heel belangrijk gratis je auto parkeren en de metro is vlak om de hoek en het is de enidhalte dus als je opstapt kun je altijd zitten dit hotel is een echte aanrader voor een bezoek aan parijs

Gereisd met vrienden in augustus 2015

prima hotel!

Paul
19-7-2015

Hotel is prima verzorgd en ziet er echt netjes uit. Qua ligging is het wat mnder, toch al gauw een half uur met de metro (stopt om de hoek) naar centrum Parijs. Maar voor een hotel van deze prijs is dat zeker niet bezwaarlijk. Prima bedden, prima ontbijt (al zou ik ook in het weekend op tijd gaan eten, want op is op).... Wat bij dit hotel helemaal geweldig is, is dat je de auto gratis kunt parkeren in de parkeergarage... perfect. Volgende keer weer wat ons betreft!

Gereisd met partner in juli 2015

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Styles Paris Mairie de Montreuil in Montreuil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Styles Paris Mairie de Montreuil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.