Hotel Ibis Budget Marne la Vallée

KinderhotelWeer vandaag26°15°
Hotel Ibis Budget Marne la Vallée

2 tips over Hotel Ibis Budget Marne la Vallée

Alberto, 6-7-2013
De prijzen in de automaat voor snacks en frisdranken zijn minder hoog dan in de Disneyparken. Een flesje in je tas zal men aan de poort gedogen, een paar chocorepen ook. Koop het in het hotel en niet in de Disneyparken om geld te besparen.
Alberto, 6-7-2013

Er zijn in Montevrain 2 Ibis hotels vlak bij elkaar.

1] Ibis BUDGET Marne la Vallée Val d'Europe (ex ETAP HOTEL) ADRES IS 6, rue de la Gare TE 77144 MONTEVRAIN

2] Ibis Marne la Vallée Val d'Europe. ADRES IS 2 Place Jean Monnet te 77144 MONTEVRAIN

De beoordelingen hier betreffen het EERSTE hotel, voorheen Etap hotel. Als je met 3 personen bent kan je bij Ibis BUDGET op een kamer. Maximaal 2 kamers per reservering en max 3 personen per kamer. Boek dan NIET Ibis ernaast met Kamers voor max 2 pers.!