KinderhotelWeer vandaag1°-3°

2 reviews over Hotel Ibis Budget Marne la Vallée in het Nederlands

Gewoon een goed budget hotel

Alberto
6-7-2013

Ibis budget hotel (met blauw logo-niet rood ernaast, dat is Ibis) heeft basic kamers, ingericht voor maximaal drie personen. Kamer beschikt over een eigen douche, toilet (niet op de gang) en flatscreentelevisie. Tegen een betaalbare prijs lekker ochtends van het onbeperkt ontbijtbuffet genoten! Als we met 2 pers zijn ga ik altijd bij Ibis omdat er wel wat meer luxe is. Maar voor een of twee nachten is Ibis budget een prima hotel voor 3 man. Gratis draadloos internet in de kamer en gemeenschappelijke gedeelten. Er zijn weinig kamers voor mindervaliden, bij reserveren al vermelden indien nodig. Goede voorzieningen in geval van brand, duidelijk aangegeven. Eigen parkeergarage (betaald) en automaat voor snacks en frisdrank.

Gereisd met vrienden in januari 2012

Een prima basic hotel!

Albert
21-11-2010

Als je na een drukke dag in de Disneyparken niet meer naar huis zou willen rijden kan ik dit basic hotel van harte aanbevelen! Een nachtje kost zo'n 60 euro voor 3 personen, via de website van Accor vaker ook goedkoper. En het eenvoudige ontbijtbuffet is prima voor zo'n 5 euro per persoon. Etaphotel deelt een gebouw met het Ibishotel. De ligging is heel handig, vlakbij het winkelcentrum en zo'n 50 meter van het RER station Val d'Europe (sortie 2!). maar 1 halte na het Disneylandstation. Goed uitgeslapen kan je de volgende ochtend naar huis rijden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Budget Marne la Vallée in Montévrain , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Budget Marne la Vallée zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.