7,5

35 reviews over Camping Le Bois de la Justice in het Nederlands

Prima overnachtingscamping!

Stef
13-7-2019

Gemoedelijke overnachtingscamping 50 km onder Parijs,zeer vriendelijke eigenaren, lekker brood op bestelling, heerlijke frietjes; kortom niets mis mee!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Nette camping voor een lage prijs

Corrie Tilstra
10-9-2018

nette camping met mooi zwembad. Goede broodjesservice. Goede camping voor een lage prijs. Sanitair netjes en schoon. Ideale camping om met een bus naar hartje Parijs te rijden.

Prima doorreiscamping

San
29-8-2018

Tussen de kale uitgestrekte landerijen vlakbij Parijs ligt Monnerville. Aangrenzend is een klein bos en daar is de camping gevestigd. Te bereiken via een landweggetje. Je kunt de caravan aangekoppeld laten staan. Wij hebben verrassend lekker gegeten voor een redelijke prijs! 's Morgens vers brood te koop (op bestelling). De dame van de receptie was vriendelijk en sprak goed Engels. We werden netjes naar onze plaats begeleid. Niet ver van de camping is een grote supermarkt. De camping beschikt over een zwembad. De omgeving vonden wij niet mooi, maar een prima camping voor 1 nacht. Je rijdt gemakkelijk weer de autoweg op, ideaal. Wij vonden de camping in verhouding wel prijzig.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Prima doorreis camping

Wietse Visser
23-8-2018

Prima tussencamping, zwembad is heerlijk. Brood kan besteld worden, snackwagen hele zomer aanwezig, prima gegeten. Caravan plaatsen voor één nacht zijn praktisch ingericht, niks mis mee. Voor overnachting zeker een camping om te onthouden.

Prima camping! Vriendelijke eigenaren.

Arnout
13-8-2018

Voor ons de eerste doorreiscamping deze vakantie. We waren voor openingstijd van de receptie maar werden toch geholpen door vriendelijke dame die ook Engels spreekt. We werden op een doorreisplek gezet waar we aangekoppeld konden overnachten. Sanitair was prima, ook schoon. Je kan eventueel eten en er is ook een prima zwembad! Nabij de N20 naar de A10 toe. Daar zitten ook diverse tankstations!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Goede doorreis camping met prima voorzieningen

Wokke
9-8-2018

Prima doorreiscamping met goede voorzieningen. Engels sprekende receptie, sanitair netjes verzorgd, speciale doorreisplekken waar je je caravan aangekoppeld kan laten staan. Camping ligt vlak langs de N20 in een afgelegen bosje. Verder in de buurt denk ik weinig te doen.

Prima voor doorreis

Babette
11-9-2017

Voor de derde keer als doorreiscamping gebruikt. Je wordt altijd aardig ontvangen door de eigenaresse die een beetje Engels spreekt. Je kan aangekoppeld blijven staan. Er is een zwembad en een mooie speeltuin. Er staat een vaste snackkar waar je 's avonds eten kan bestellen. De toiletten en douches zijn redelijk, ik heb ze weleens viezer gezien. De camping ligt erg afgelegen en je hebt een auto nodig als je ergens heen wil. Je kan brood bestellen bij de receptie en bij de receptie is gratis wifi.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Met een beetje meer aandacht best knappe camping

Wendy NT
24-8-2017

Camping lag echt in niemandsland. We waren blij het gevonden te hebben aangezien de andere camping waar we wilde slapen, niet bestond. Nette plekken, zelfs een zwembad en een voetbalveld. Je kon broodjes bestellen voor de volgende dag en er stond een snackkar waar je wat te eten kon halen. Camping was best wel prijzig voor wat het was. Wc waren te smerig voor woorden, zo smerig dat ik bijna overwogen had om in de bosjes te plassen. Er was 1 iemand die een heel klein beetje Engels sprak, maar de rest niet, maar goed ik ben te gast.

Kortom, we waren blij dat we daar konden overnachten, blij dat we wat konden eten. Als er beter schoon gemaakt zou worden en en prijzen iets schappelijker waren zou het echt wel een aardige camping zijn. Voor nu was het gelukkig 1 maling 😉

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Prima camping voor 1 of een paar nachten

Leon
21-8-2017

Prima camping voor op doorreis. Mooie ruime plekken in het bos, grote speeltuin, zwembad en brood en eten aanwezig.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Prima camping voor één of een paar nachtjes

Marjanne
22-7-2017

Wij hebben hier afgelopen nacht met onze caravan gestaan, omdat we onderweg zijn naar het zuiden. Het is ons prima bevallen! Vriendelijke ontvangst, ruime plekken, klein zwembad voor een frisse duik na een reisdag, snackmobiel aanwezig voor een lekkere cheeseburger met frietjes en eenvoudig, maar prima sanitair. Wij hebben geen last gehad van verkeerslawaai of vliegtuigen. Ik vind de cijfers hier op Zoover eigenlijk te laag, echt een prima camping. Er is in de omgeving weinig te doen (camping ligt in een bosje tussen de graanvelden), maar daar kwamen wij ook niet voor. Volgende keer slapen wij hier weer een nachtje!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Bois de la Justice in Monnerville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Bois de la Justice zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.