Camping La Belle Etoile

Camping La Belle Etoile
7,8

5 tips over Camping La Belle Etoile

Monique, 4-5-2018
Voor 28,80 euro kun je een weekkaart kopen waarmee je rondom Parijs in de trein, metro en bus en in het kabeltreintje dat naar Monmartre gaat, een week kunt reizen. Een dagkaartje kost iets van 17 euro. Ga je dus vaker dan 1 keer naar Parijs binnen een week dan kun je beter zo’n weekkaart kopen.
Bart, 11-8-2015
Chateaux Vaux le Vicomte en Fontainebleau
Fam Zijlstra, 14-5-2015

Kijk of je Disneypark kunt bezoeken op een miniticket, ook te koop bij de receptie. Valt op de "rustige dagen "en scheelt je veel geld.

voor een dagje Parijs is de hop on bus erg leuk. Bij mooi weer bovenin zitten en je rijdt langs alle bezienswaardigheden. Wij hebben de bus genomen bij de eiffeltoren. In de buurt van de camping vind je paleis Fontainebleau. Audiotour in het Nederlands, mooi paleis.

We hebben een aantal aanbieders voor La Belle Etoile voor je op een rij gezet:

Martin, 21-7-2013
In 25 minuten met de trein naar Parijs, ieder half uur rechtstreeks, zonder tussenstop, naar Gare de Lyon, met een kaartje dat de hele dag ook gebruikt kan worden in de metro.
Claassens-de boer, 15-1-2012

Disney

Parijs ( half uurtje met de trein)

Veaux le vicomte

Barbizon