Camping La Belle Etoile

92 reviews over Camping La Belle Etoile in het Nederlands

Fantastische camping dichtbij Parijs

Familie Met jonge kinderen
4-5-2018

Wij verbleven 5 dagen met onze 4 kinderen in de leeftijden van 1 tot 9 jaar op deze camping in een stacaravan en hebben het heel erg naar onze zin gehad. De eigenaresse van de camping is Nederlandse en is erg aardig en behulpzaam en geeft goede tips over hoe je Parijs het beste kunt bezoeken. Bij haar kun je ook Eurodisney kaartjes kopen. De camping is rustig, groen en het speeltuintje is leuk voor kinderen met de trampoline en het springkussen. De verwarming in de stacaravan maakte het lekker warm toen het de hele dag regende en het 6 graden was. Met zon was het campingterrein heel relaxed. De bedden zijn goed en schoon. Het station ligt op 25 minuten (1,5 km) loopafstand met jonge kinderen en vervolgens ben je in 25 minuten met de intercity in Parijs. Vanaf daar is het nog 10 minuten met de metro en dan sta je bij de Eiffeltoren. Wij vonden het goed te doen nu we de steps van de kinderen en de buggy hadden meegenomen.

Prima camping

Oranje
9-9-2017

Wij zijn hier vriendelijk door een Nederlands sprekende dame ontvangen al was het bureau gesloten. Wij hebben hier 2 dagen gestaan om een bezoek te brengen aan Melun en aan Fontainebleu.

Voor ons de perfecte plek om Parijs te bezoeken voor een paar dagen.

Wij waren hier 2 nachten

C GOOS
23-8-2017

Wij waren hier 2 nachten. Een prima uitvalsbasis voor een dagje Parijs. Prettig dat er Nederlands gesproken wordt. Ook ontvingen wij allerlei nuttige informatie over de reis naar Parijs. Erg vriendelijke mensen die ons fijn hielpen. Verder prima restaurantje voor camping diner. Pizza, patat etc. Verder hebben wij weinig gebruik gemaakt van de faciliteiten op de camping..

Ondanks afstand tot treinstation goede uitvalsbasis voor

Aletta SCHIPPERS
19-8-2017

Ondanks afstand tot treinstation goede uitvalsbasis voor Parijs.

Geweldige camping, kan ik direct aanbevelen

Henk Heidekamp
19-8-2017

Een camping met prachtige ruime plaatsen, goed en vriendelijk personeel. Goede sanitaire voorzieningen en dat alles in een gezellig dorp, vlakbij Parijs. Je bent binnen een half uur in Gare de Lyon. De auto kon netjes bij de tent. Voldoende plekken met elektriciteit en WIFI op de standplaats. Een broodjes service en kleine camping winkel maar het compleet. Kan ik van harte aanbevelen.

Wij hebben het verblijf als prettig ervaren

Paul FRANSE
18-8-2017

Wij hebben het verblijf als prettig ervaren. Een paar aandachtspuntjes. De verlichting in het toilet gebouw valt te snel uit. Prullenbakken in de dames toilet wordt gemist net als een plankje in de douche cabine. De toilet deuren gaan naar binnen open dit maakt het naar binnen gaan erg lastig/ krap. Daarnaast miste ik verlichting op de camping. Wij hadden geen hamer bij ons voor de haringen deze hadden we wel nodig was makkelijk geweest dit van te voren te weten.

Met gierende bandjes verder

Sandra
15-8-2017

Op zich aardige camping, maar wat een onvriendelijke beheerders. Geen lach, geen vriendelijk goedemorgen. Bij het restaurant is ook alles teveel. We zijn eerder geweest en i.c. met Parijs of Disney is het super. Maar het onsympathieke gedrag richting medekampeerders .... Nee. Nooit weer.

Een prima camping voor onze doorreis vanuit het Zuiden van

Ivette VAN DER ELST
14-8-2017

Een prima camping voor onze doorreis vanuit het Zuiden van Frankrijk terug naar Nederland. Faciliteiten zijn in orde en de kinderen vermaken zich hier dan ook wel eventjes. Jammer dat de eigenaren duidelijk lieten blijken dat zij enorm moe waren van het harde werken. Er zat geen fut meer in dus het enthousiasme was ver te zoeken.

Een goede rustige camping overal dicht bij zoals

Jolanda PRINS
13-8-2017

Een goede camping voor ieder gezin

Ook voor een doorreis is deze camping goed

Het voordeel is dat het overal dicht bij is , met het openbaar vervoer

We hebben een aantal aanbieders voor La Belle Etoile voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Belle Etoile in Melun la Rochette (Seine et Marne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Belle Etoile zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Belle Etoile scoort een 7.85 uit 10 op basis van 132 reviews.