Camping La Belle Etoile

Kleine hotelsWeer vandaag5°-1°
Camping La Belle Etoile
7,8

117 reviews over Camping La Belle Etoile in het Nederlands

Prima camping voor oa bezoek Parijs

Yvke,
10-9-2018

Na jaren weer eens op la Belle Etoile geweest. Fijne camping, grote plaatsen.

Eigenaren zijn druk bezig om de camping weer in orde te krijgen na de overstroming in 2016. Zwembad is vernieuwd en mooi. Restaurant met groter terras.

Vriendelijke eigenaren, Nederlands sprekend, behulpzaam.Sanitair schoon, enige nadeel is naar binnen draaiende deuren.

Ideale uitvalsbasis voor bezoek Parijs met de trein. Goede uitleg hierover.

Leuk speelterrein voor jong en oudere jeugd.

prima om Parijs te bezoeken.

Dennis,
1-9-2018

La Belle Etoile ligt aan de Seine, maar hier kun je niet in. De camping ligt op een soort industrie terrein. Hierdoor wel rustig. maar: Op 650 meter bevinden zich grote opslagdepots met brandstoffen. De spoorlijn loopt langs de camping (300m). Deze hoor je dag en nacht. De camping wordt beheerd door een Nederlands stel. Erg aardige mensen. De kinderen kunnen zwemmen, in een voetbalkooi spelen, in de speeltuin en er waren zelf grote springkussens (opblaasbaar).De camping is een plek om te bivakkeren om naar Euro-disney of Parijs te gaan. Melun is niet veel aan en het gebied bij het station in de avond een gebied waar je serieus moet uitkijken. Laat je auto absoluut op de camping!!! 15 min lopen naar station. sanitair: redelijk. bezoekers houden het redelijk schoon. Op de camping is het ok, zeker in de avond kent Melun serieuze problemen omtrent veiligheid. Parijse voorstad he?

Heerlijk ruim

Lieve mensen

Nederlands sprekend

Behulpzaam

Fijn zwembad

Vanaf de camping binnen 45 minuten in Parijs met bus en trein, goede uitleg hoe er te komen

Gezin met kinderen

Martijn,
21-8-2018

Wij vinden dit een mooie camping met redelijke grote staanplaatsen, met ligging aan de Seine. Voor de kinderen is er een groot springkussen en een nieuw zwembad, water was helaas nog wat koud. We waren er een aantal jaren geleden voor het laatst en in de tussentijd hebben ze duidelijk niet stil gezeten. Het restaurant heeft o.a. een groter terras gekregen, bij binnenkomst staat er nu ook een grote verlichte eifeltoren wat gezellig aan doet. De douches zijn schoon lekker warm en netjes, eop de wc's is toiletpapier aanwezig dit vonden we ook erg fijn. Naar Parijs met de auto doe je ongeveer 50 minuten over wat prima te doen is, I.v.m de milieuzone zetten we de auto in een parkeergarage en dan gaan we met de metro het centrum in. Op 6 minuten rijden achter de camping in het gezellige stadje met genoeg terassen vind je een supermarkt, of 25 minuten lopen. De camping is groot opgezet wat voor de kinderen erg fijn is, we komen zeker weer een x terug.

Goede uitvalsbasis

Jan Peter,
20-8-2018

Heel veel te doen in de omgeving: Parijs, Provins, Fontainebleau, etc.

Camping enigzins gedateerd en rommelig. Beheerders ogen vermoeid zijn vriendelijk, maar weinig enthousiast. Leuke speeltuin. Stacaravan was ok. Douche in caravan koud of gloeiend heet.

Romuald,
20-8-2018

Bernd,
17-8-2018

Geweldige camping!

Helen Wentzel,
15-8-2018

We zijn hier voor de vijfde keer geweest! Een hele fijne camping. Niet van die enge georganiseerde plekken maar gewoon lekker onder de bomen staan zoals je wil. Heerlijk zwembad, prima en schoon sanitair (er is zelfs toiletpapier aanwezig).

In de omgeving genoeg te doen en een prima uitvalsbasis voor Parijs en Eurodisney! Elke ochtend vers brood op bestelling en een klein restaurant met pizza en snacks, prima!

Een aanrader dus!!!

prima camping voor enkele dagen verblijf

Karine,
14-8-2018

Prima camping voor enkele dagen verblijf of als overnachtingscamping

In de buurt van Parijs

Bob,
13-8-2018

Goede camping voor bezoek aan Parijs of paar daagjes als tussenstop op de reis naar het zuiden of op de reis terug.

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Belle Etoile in Melun la Rochette (Seine et Marne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Belle Etoile zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.