Hotel Campanile Meaux

6 reviews over Hotel Campanile Meaux in het Nederlands

Nooit meer!

Mayella
19-6-2016

Vieze en stinkende kamers. Handdoeken moesten we zelf ophalen bij de receptie. Ontbijt in en in slecht. Ook al was het voor 1 nacht, nooit meer!

Gereisd Met partner in mei 2016

Onfris hotel met slecht personeel

Jos
21-5-2016

Niet representatieve dame achter de receptie die alleen frans wou praten. Er is half pension verkrijgbaar, maar dat moet je zelf eerst voorstellen en dan weer zelf uitzoeken hoe het werkt. Een vies restaurant waar een schoonmaakster dagen werk aan zou hebben. Een ober die eerst de franstalige gasten helpt en dan van alles gaat doen behalve de buitenlandse gasten helpen. Hij sprak alleen frans en zijn uiterlijk was belangrijker als zijn werk. Vieze vloeren op de badkamer, handdoeken met bruine vlekken erin, een plastic krat die dienst doet als beddenpoot, een kapot rolluik, overal peuken rondom het trappenhuis, overal kiezel uit de perken op de looppaden. Welk bedrijf kan leven met deze recensie? Voor mij een reden om door dit hele hotel eens grondig de bezem te halen, zowel letterlijk als figuurlijk.

Gereisd Met partner in mei 2016

Remy
8-8-2010

Goed hotel als uitvalsbasis voor Disneyland. Kamers zijn klein, maar netjes en schoon.

Toen ik 's avonds laat terug kwam, deed mijn kaart voor toegang tot de kamer het niet. Receptie was inmiddels gesloten. Ik werd keurig geholpen door security die de hele nacht op het parkeerterrein rondloopt.

Geen gebruik gemaakt van ontbijt/restaurant.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2010

Leuk en fijn hotelletje!

Tomas Storms
8-1-2010

Wij hebben met oud en nieuw in dit hotel geslapen, en zijn heel tevreden! De kamers waren schoon en het bed was fijn. Het viel ons ook op dat het personeel aan de receptie erg vriendelijk was! We zouden hier best nog een keer willen verblijven.

Gereisd Met partner in december 2009
2005

IS goed hoor dit hotel valt wel mee

ghfh
14-2-2005

IS goed hoor dit hotel valt wel mee

Gereisd Anders in februari 2005

Hotel heeft een klein restaurant met merkwaardige bediening

Mari
20-1-2005

Hotel heeft een klein restaurant met merkwaardige bediening. Als je er iets wilt drinken dien je eerst eten te bestellen! De kamers zijn niet schoon, klein en het beddegoed is vuil en stinkt. Bedienend personeel kan alleen maar frans. Ook de receptiemedewerker kan moeizaam engels.

Gereisd Anders in Thu Jan 20 2005 16:14:08 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Campanile Meaux voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesKrant

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Campanile Meaux in Meaux (Seine et Marne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Campanile Meaux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.