Hotel Mercure Marne La Vallée Bussy

Hotel Mercure Marne La Vallée Bussy
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Marne La Vallée Bussy voor je op een rij gezet:

80 reviews over Hotel Mercure Marne La Vallée Bussy in het Nederlands

Lekker dicht bij Disney

Patrick
28-3-2016

Alweer hier geweest en goed bevallen. De slaapkamer ruim en schoon. De ontbijtruimte is net opgefrist, nieuw interieur. Ontbijt ruime keus, Naar Disney rijd je binnen 15 minuten. De parkeergarage is fijn en goed. We komen zeker hier nog vaker

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2016

Goed hotel met ruime kamers

patrick
4-11-2015

Het was een goed en schoon hotel, met goede parkeer mogelijkheid in de parkeergarage. Het ontbijt is goed uitgebreid. het word elke dag goed schoongemaakt.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Feb 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel

Sylvia
17-10-2015

Mooi betaalbaar hotel om naar Parijs of Eurodisney te gaan.Vlakbij het station die je goed ter voet kunt bereiken. Kamer was goed, we hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt of diner. Er zat ook een supermarkt of bakker om de hoek. Met bijbetaling hebben we gebruik gemaakt van de garage. Een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Goed gelegen voor Euro-Disney!

Een gezin
8-8-2014

Schone familiekamers, goed gelegen voor Euro-Disney, 10 minuten met de trein. 40 minuten met de trein naar Parijs Stad. Ontbijt is matig, niet veel keuze en je zit erg op elkaar met tafels. Horeca is erg duur! 5,00 euro voor een biertje. Je ziet ook werkelijk haast niemand bij de bar. Ook geen sfeer daardoor. Veel gezinnen in het hotel. Wij kwamen puur voor de overnachtingen i.v.m. bezoek Euro-Disney en Parijs Stad. Supermarkt om de hoek, daar kan je broodjes/ drinken halen voor bezoek Euro-Disney. Op het plein voor het hotel is een Turkse Snackbar. Heerlijke wraps!!! Goed gevuld. Wij maakten ook gebruik van het bewaakt parkeren onder het hotel, erg fijn!!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Prima

M&R
3-8-2014

Vanaf dit hotel naar Parijs gegaan. Dit kan prima in een half uurtje met de trein. Ticket 16,- (incl metro). Wij hadden een familie kamer. De kamers zijn ruim genoeg, schoon en van de nodige gemakken voor enkel overnachten voorzien. Het hotel ligt aan een rustige straat. Parkeren kan tegen betaling in de parkeergarage onder het hotel, het hotel heeft hier een eigen afgesloten gedeelte waar je middels een code die je na betaling bij de receptie in kan rijden. Het ontbijt is beperkt maar precies voldoende.
Vlak bij het hotel zijn een paar restaurants dus als je wilt eten heb je wat keuze.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Prima voor een paar nachtjes alleen slapen

Lars
10-1-2014

Wij hebben dit hotel geboekt om vlak voor kerst 2 dagen Parijs en 1 dag Disney te doen. Puur voor overnachten dus. De kamers zijn ruim genoeg, schoon en van de nodige gemakken voor enkel overnachten voorzien. Het hotel ligt aan een rustige straat. Parkeren kan tegen betaling in de parkeergarage onder het hotel, het hotel heeft hier een eigen afgesloten gedeelte waar je middels een code die je na betaling bij de receptie in kan rijden. Het ontbijt is beperkt maar precies voldoende. Mocht je naar Parijs gaan zou ik je adviseren om daar te ontbijten, daar eet je een stuk uitgebreider en beter (maar daar is de prijs dan ook naar).

Al met al een niet bijzonder maar prima hotel voor een paar nachtjes en voor wanneer je het toch enkel buiten je hotel gaat zoeken.

Gereisd Met partner in december 2013

Lekker rustig / goede uitvalsbasis

Deborah
26-10-2013

Wij zijn hier nu 2x geweest. Laatste keer met het gezin. Prima uitvalsbasis voor het bezoeken van Parijs. Treinstation vlakbij en gaat rechtstreeks naar Parijs (ongeveer 25 minuten). Kamers zijn ruim en schoon. Familiekamer heeft extra bankbed. Deze is wel hard, maar voldoet voor kinderen. Pluspunt is het parkeren van de auto in ondergrondse garage (€7,-- per dag) en gratis Wifi. Het ontbijt is goed, voldoende keus. Voldoende eetgelegenheden rond hotel (overigens zelf geen ervaring mee).

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Oct 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geen 4 sterren waardig

fam. van Ooijen
1-8-2013

We hadden dit hotel geboekt voor een citytrip. Bij aankomst was het niet geheel duidelijk waar wij nou moesten parkeren, maar rechts van het hotel was een parkeergarage, wel met erg veel brandwerend materiaal wat overal los begon te laten. maar in het hoekje een garagedeur voor het hotel, die betaalde garage was prima. Op de verlichting in de lifthal na dan, die het niet deed. Hotel was wel keurig schoon, maar ontbijt was behoorlijk karig voor 4 sterren! kamer was netjes en schoon, maar het separate toilet was geen goede keus, erg krap allemaal incl.de badkamer. verder goede ligging op steenworp van de metro.

Gereisd Met partner in Mon Jul 29 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische plek

Gemmy
31-7-2013

Een mooi en goed hotel. Binnen 5 minuten met de metro voor de ingang van Disneyland! Binnen 30-45 minuten in hartje parijs. Een goed uitgebreid ontbijt en op loop afstand de carrefour een grote supermarkt. Verders in het dorpje is niet veel. Als je niet in het hotel eet is er een pizzaria in de buurt deze was erg goed bevallen. Ook in het dorpje erlangs vald'europe zijn meerdere eettentjes en maar 3 minuten met de metro. Vanaf het hotel. Het personeel is erg vriendelijk en je kamer word elke dag schoongemaakt. Erg schoon hotel en een perfecte ligging voor disneyland. In september gaan we weer!!!

Gereisd Met vrienden in juli 2012

Prima hotel voor bezoek aan Disney en/of Parijs

Christianne
10-7-2013

Restaurant van het hotel is in weekend dicht helaas en rondom het hotel is niet veel keus, als je niet van pizza houdt ;-) 5 minuten lopen naar station en vanaf daar binnen 10 minuten bij Disney en binnen 45 minuten in hartje Parijs!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Marne La Vallée Bussy in Marne la Vallee (bij Disneyland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Marne La Vallée Bussy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.