Hotel Mercure Marne La Vallée Bussy

7.8Goed

Frankrijk, Ile de France, Marne la Vallee (bij Disneyland)

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Marne La Vallée Bussy voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang

71 reviews over Hotel Mercure Marne La Vallée Bussy

• 9Patrick28-03-2016

Lekker dicht bij Disney

Alweer hier geweest en goed bevallen. De slaapkamer ruim en schoon. De ontbijtruimte is net opgefrist, nieuw interieur. Ontbijt ruime keus, Naar Disney rijd je binnen 15 minuten. De parkeergarage is fijn en goed. We komen zeker hier nog vaker

Gereisd met oudere kinderen in maart 2016

• 9patrick04-11-2015

Goed hotel met ruime kamers

Het was een goed en schoon hotel, met goede parkeer mogelijkheid in de parkeergarage. Het ontbijt is goed uitgebreid. het word elke dag goed schoongemaakt.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

• 8Sylvia17-10-2015

Goed hotel

Mooi betaalbaar hotel om naar Parijs of Eurodisney te gaan.Vlakbij het station die je goed ter voet kunt bereiken. Kamer was goed, we hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt of diner. Er zat ook een supermarkt of bakker om de hoek. Met bijbetaling hebben we gebruik gemaakt van de garage. Een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 8Een gezin08-08-2014

Goed gelegen voor Euro-Disney!

Schone familiekamers, goed gelegen voor Euro-Disney, 10 minuten met de trein. 40 minuten met de trein naar Parijs Stad. Ontbijt is matig, niet veel keuze en je zit erg op elkaar met tafels. Horeca is erg duur! 5,00 euro voor een biertje. Je ziet ook werkelijk haast niemand bij de bar. Ook geen sfeer daardoor. Veel gezinnen in het hotel. Wij kwamen puur voor de overnachtingen i.v.m. bezoek Euro-Disney en Parijs Stad. Supermarkt om de hoek, daar kan je broodjes/ drinken halen voor bezoek Euro-Disney. Op het plein voor het hotel is een Turkse Snackbar. Heerlijke wraps!!! Goed gevuld. Wij maakten ook gebruik van het bewaakt parkeren onder het hotel, erg fijn!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8M&R03-08-2014

Prima

Vanaf dit hotel naar Parijs gegaan. Dit kan prima in een half uurtje met de trein. Ticket 16,- (incl metro). Wij hadden een familie kamer. De kamers zijn ruim genoeg, schoon en van de nodige gemakken voor enkel overnachten voorzien. Het hotel ligt aan een rustige straat. Parkeren kan tegen betaling in de parkeergarage onder het hotel, het hotel heeft hier een eigen afgesloten gedeelte waar je middels een code die je na betaling bij de receptie in kan rijden. Het ontbijt is beperkt maar precies voldoende.
    Vlak bij het hotel zijn een paar restaurants dus als je wilt eten heb je wat keuze.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8Lars10-01-2014

Prima voor een paar nachtjes alleen slapen

Wij hebben dit hotel geboekt om vlak voor kerst 2 dagen Parijs en 1 dag Disney te doen. Puur voor overnachten dus. De kamers zijn ruim genoeg, schoon en van de nodige gemakken voor enkel overnachten voorzien. Het hotel ligt aan een rustige straat. Parkeren kan tegen betaling in de parkeergarage onder het hotel, het hotel heeft hier een eigen afgesloten gedeelte waar je middels een code die je na betaling bij de receptie in kan rijden. Het ontbijt is beperkt maar precies voldoende. Mocht je naar Parijs gaan zou ik je adviseren om daar te ontbijten, daar eet je een stuk uitgebreider en beter (maar daar is de prijs dan ook naar).

Al met al een niet bijzonder maar prima hotel voor een paar nachtjes en voor wanneer je het toch enkel buiten je hotel gaat zoeken.

Gereisd met partner in december 2013

• 8Deborah26-10-2013

Lekker rustig / goede uitvalsbasis

Wij zijn hier nu 2x geweest. Laatste keer met het gezin. Prima uitvalsbasis voor het bezoeken van Parijs. Treinstation vlakbij en gaat rechtstreeks naar Parijs (ongeveer 25 minuten). Kamers zijn ruim en schoon. Familiekamer heeft extra bankbed. Deze is wel hard, maar voldoet voor kinderen. Pluspunt is het parkeren van de auto in ondergrondse garage (€7,-- per dag) en gratis Wifi. Het ontbijt is goed, voldoende keus. Voldoende eetgelegenheden rond hotel (overigens zelf geen ervaring mee).

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

• 6fam. van Ooijen01-08-2013

Geen 4 sterren waardig

We hadden dit hotel geboekt voor een citytrip. Bij aankomst was het niet geheel duidelijk waar wij nou moesten parkeren, maar rechts van het hotel was een parkeergarage, wel met erg veel brandwerend materiaal wat overal los begon te laten. maar in het hoekje een garagedeur voor het hotel, die betaalde garage was prima. Op de verlichting in de lifthal na dan, die het niet deed. Hotel was wel keurig schoon, maar ontbijt was behoorlijk karig voor 4 sterren! kamer was netjes en schoon, maar het separate toilet was geen goede keus, erg krap allemaal incl.de badkamer. verder goede ligging op steenworp van de metro.

Gereisd met partner in juli 2013

• 10Gemmy31-07-2013

Fantastische plek

Een mooi en goed hotel. Binnen 5 minuten met de metro voor de ingang van Disneyland! Binnen 30-45 minuten in hartje parijs. Een goed uitgebreid ontbijt en op loop afstand de carrefour een grote supermarkt. Verders in het dorpje is niet veel. Als je niet in het hotel eet is er een pizzaria in de buurt deze was erg goed bevallen. Ook in het dorpje erlangs vald'europe zijn meerdere eettentjes en maar 3 minuten met de metro. Vanaf het hotel. Het personeel is erg vriendelijk en je kamer word elke dag schoongemaakt. Erg schoon hotel en een perfecte ligging voor disneyland. In september gaan we weer!!!

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 8Christianne10-07-2013

Prima hotel voor bezoek aan Disney en/of Parijs

Restaurant van het hotel is in weekend dicht helaas en rondom het hotel is niet veel keus, als je niet van pizza houdt ;-) 5 minuten lopen naar station en vanaf daar binnen 10 minuten bij Disney en binnen 45 minuten in hartje Parijs!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Hotel Mercure Marne La Vallée Bussy info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelBiljart