Hotel l'Elysee Val d'Europe

KinderhotelWeer vandaag26°18°
Hotel l'Elysee Val d'Europe

We hebben een aantal aanbieders voor l'Elysee Val d'Europe voor je op een rij gezet:

58 reviews over Hotel l'Elysee Val d'Europe in het Nederlands

prima hotel voor bezoek euro disney en parijs

hellen van dam
23-4-2017

Prima kamer en prima ontbijt en ideaal dichtbij treinstation voor naar parijs en bus nar euro disney wij hebben 1 avond in het restaurant gegeten maar was echt niet te eten en vrij prijzig dus ga in het winkelcentrum eten goed eten voor een goede prijs goede parkeerplaats onder het hotel maar ga echt niet avondeten bij het restaurant

Gereisd Met oudere kinderen in april 2017

Perfect voor Disneyland!

Monique
10-3-2017

Fij hotel, goede uitvalsbasis voor zowel Disneyland (10 min met shuttle voor de deur) als Parijs (30 min met de trein). De kamer was groot genoeg met goede en ruime bedden. Grote comfortabele kamer met twee tweepersoons bedden, prima voor een gezin met twee kinderen. Het hotel heeft een eigen parking en ligt tegenover het station. Het personeel was vriendelijk en sprak prima Engels. Het ontbijt was standaard en voldeed aan onze verwachtingen. Ik zou hier zeker weer logeren!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Fijn hotel

Valerie
30-12-2015

Hier een paar nachtjes verbleven tijdens bezoek aan Disney. Kamers zijn niet heel groot, wel prima te doen, maar met een babybedje wordt het al wat krap. Fijne badkamers. Ligging recht tegenover groot winkelcentrum. Parkeergarage onder het hotel. Erg aardige receptioniste.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer goed heerlijk hotel

Elbers
24-11-2015

Het hotel is ideaal voor Disney bezoekers, het ligt op 15 minuten lopen wat nog best een gezellige wandeling is, anders kun je de bus pakken die vertrekt aan de overkant van de straat deze bus is gratis en vertrekt smorgens ieder half uur, daarna elk uur, de laatste bus gaat om half 12 savonds, dus genoeg tijd om door Disney village te wandelen en anders loop je gewoon terug;) kamers zijn goed, ruime kamers, heerlijke bedden, lekker bad, koffie en thee aanwezig. Ontbijt waren we van plan, maar eenmaal binnen in de ontbijtzaal zijn we weer z.s.m weer weg gegaan, het was er een chaos vol mensen en kinderen, ontbijt was niet goed opgesteld , lange rijen voor de koffie en ze hadden maar 1 brood soort, brood wat je door de rooster kon doen, waardoor ook hier weer een lange rij stond, wij hebben het ontbijt geannuleerd en hebben heerlijk ontbeten bij een lokale echte Franse bakker deze vind je op weg naar Disneyland! Heerlijke koffie en overheerlijk brood! Volgende jaar weer dit hotel !

Gereisd Met partner in november 2015

Perfect!

lena
30-10-2015

Prima hotel; netjes ,schoon, wel kleine kamer(familieroom voor 4 personen).Uit ons raam hadden wij uitzicht op het Disney park(in de verte)ideale ligging t.o. winkelcentrum(op hun parkeerterrein kan je gratis staan!)en daarnaast het (RER) treinstation ideaal voor dagje Parijs(dagkaart kan je zo kopen voor metro trein en bus)Ontbijt prima ,veel keus. De ruimte was wel wat rommelig door verbouwing (van ontbijtzaal/restaurant). Hotel is een aanrader voor Disney en Parijs centrum bezoek!!

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2015

zeer goed hotel

Melissa
29-10-2014

Mooi hotel ideaal om disney en parijs te bezoeken. Schone kamers, van het ontbijt geen gebruik gemaakt gezien de prijs. Mochten wel 's ochtends gratis koffie pakken :-) Tegenover hotel een grote winkelcentrum, ook een hele grote supermarkt met normale prijzen. Wij hebben in het winkelcentrum goed gegeten bij een een pizza/pasta tent, lekker en niet duur. Boek via de site van het hotel en je betaald geen parkeerkosten. En de gratis shuttlebus naar disney is ook ideaal

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2014

Prima hotel

Danielle Baetsen
29-4-2014

Prima hotel ontbijt goed voldoende keus. Prima ligging t.o.v. Disney. Parijs op een half uur. Kamers netjes alleen geen koffie, thee faciliteiten. T.o.v. groot winkel centrum met lekkere eetgelegenheden bij de terrassen. Ook een grote supermarkt in het winkelcentrum.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Apr 25 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima hotel voor bezoek disney en val d'europe

Angelique
1-1-2014

Ligt tegenover ingang val d'europe winkelgalerij. Ontbijt hebben wij niet in hotel genuttigd. Auto geparkeerd op parkeerterrein van val déurope ipv parkeergarage hotel.(10 euro per dag)Bushalte naar Disney ligt tegenover hotel(ong 10 a 15 minuten transfer)let wel goed op de bustijden. Geen bijzonder maar prima hotel.Schoonmaak kamer kan beter.Niet vies maar wel beetje slordig(spinrag plafond) Kamer ruim genoeg voor kort verblijf.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2013

Een prima locatie

wilf8
13-5-2013

Wij hebben enorm genoten in dit hotel. Wij waren met twee volwassenen . De kamer was heel schoon en verzorgd. Het personeel vriendelijk,het ontbijt was prima .het fijne is om zo dicht bij Disney te zijn. En ertegenover het hotel is een groot winkelcentrum .het opstappen voor pendelbus is tegenover ingang van het hotel. Dus een prima locatie.

Gereisd Met partner in Thu May 09 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijn hotel dichtbij Disneyland

Linda
28-2-2013

Dit hotel ligt vlakbij Disneyland, maar is geen onderdeel van het Disney park zelf waardoor het een stuk betaalbaarder is. De kamers zijn echter perfect voor een kort verblijf waarbij je toch grotendeels in het park bent en met een treintje zit je er zo. Het is ook zeer goed bereikbaar met de auto en je kan hier gratis parkeren.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenDiner, Lunch
      • VerzorgingLogies, Logies-ontbijt, Volpension
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk
      • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Regionaal, Steaks, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch
      • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
      • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesComputerverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Hardlooppaden, Hiken
      • Sport & SpelBiljart, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel l'Elysee Val d'Europe in Marne la Vallee (bij Disneyland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel l'Elysee Val d'Europe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.