Hotel Disney's Sequoia Lodge

Hotel Disney's Sequoia Lodge
7,8

44 tips over Hotel Disney's Sequoia Lodge

Irma, 3-3-2018
Als je in een hotel zit, loop dan via Disney Village naar de disney parken. De tassencontrole is via die ingangen aanzienlijk minder.
Carla, 23-7-2016
Boek Golden Forest kamer en gebruik de service van drankjes nuttigen of halen in de lounge. Ga een keer zwemmen midden op de dag.
Cyrilla de Jager, 15-5-2015
We hebben een zoon van 7 jaar en een dochter van 4 jaar, mijn man was zo handig om beide tweepersoonsbedden elk naar een muur te schuiven zodat hij naast ons zoontje lag en ik naast onze dochter dat ze niet uit bed konden vallen,dus misschien een handige tip vanwege dat je geen campingbedje nodig bent!!

We hebben een aantal aanbieders voor Disney's Sequoia Lodge voor je op een rij gezet:

jessica0309, 7-5-2015

Indien je budget het toelaat boek Golden Forest.

Wij hebben hiervan genoten.

haike, 12-1-2015
Vroege ontbijttijd kiezen.
leest11, 23-11-2014
Kies het ontbijt vroeg, anders sta je lang in de rij voor een tafel.

menmcs, 3-11-2014
Tip: Leen een trolley voor je bagage. Neem een verlengsnoer mee voor extra stroompunten (als je veel op te laden hebt).
marjoleinstraten, 25-9-2014
Neem een kamer in het hoofdgebouw. Toch comfortabeler en naar mijn idee beter dan een kamer in de lodge.
Lieve Deprins, 18-7-2014
Bij het avondeten zijn de dranken vrij prijzig (kinderen drinken wel gratis!). Je kan steeds een karaf water bestellen en die kost je niks....
Michelle, 27-5-2014

Probeer als je eerder aankomt, wel in te checken. Onze hotelkamer was al klaar, dus we mochten er zonder problemen ook eerder gebruik van maken.

Kom vroeg voor het ontbijt. Vanaf acht uur ontbijten betekend lang wachten voordat je kan ontbijten.

Als je in een Disney Hotel zit en je wil naar de Magical Hours van het park, zorg dan dat je een bewijs hebt dat je in een hotel zit. Een pasje of reserving, anders laten ze je nog niet eerder binnen.