Hotel Disney's Sequoia Lodge ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Irma

Golden Forest kamer echt een aanrader!!!!

Irma
3-3-2018

Wij zijn in de voorjaarsvakantie naar Disney's Sequoia Lodge geweest. We hadden een Golden Forest kamer (geschikt voor 2 volwassenen en 2 kinderen). De Golden Forest kamer is echt aan te raden!

Voordelen: eigen receptie, eigen ontbijtzaal (waar je van 7.00 tot 11.00 uur kunt ontbijten. Je hoeft ook geen tijdstip op te geven zoals bij de gewone kamers), van 12.00 uur tot 22.30 uur onbeperkt drankjes in de lounge (zoals cola, fanta, appelsap, thee, koffie, warme chocomelk) waar de kids ondertussen heerlijk voor de tv kunnen hangen, drankjes mogen ook meegenomen worden (take-out), van 16.00 tot 18.00 uur tea-time hapjes in de lounge (cake, soesjes, wraps etc) en de kamers zijn gesitueerd in het hoofdgebouw op de 5e, 6e of 7e etage. Het hotel is prima te belopen vanaf het park (ongeveer 10 minuutjes) of per shuttle bus. Personeel is vriendelijk, kamers zijn schoon, een aanrader dus. Het enige minpuntje: amper kleedruimte bij het zwembad.