Hotel Disney's Sequoia Lodge ***

Review geschreven door Sophia

Geweldig!

Sophia
16-10-2017

We hebben een heerlijk weekend gehad incl. ontbijt. De kamer was simpel maar schoon en netjes. Matrassen hard maar is net wat je gewend bent. We zaten in het hoofdgebouw aan lakeside. Personeel heel vriendelijk ontbijt heel simpel. Avond eten super duur maar dat is het in het park ook. Goedkoop eten doe je alleen bij de Mac. Voelde ons in het park opgelicht door de prijzen ( bv menu met hamburger patat en drinken 16 euro pp en Mac rond de 8 euro ) Op de foto gaan met figuren kan alleen als je veel geduld hebt met wachten. ( lange rij ) Park gaat een uur eerder open maar ook dan lang wachten =/- 45 min. Veel Fransen sluiten bij , bij mensen die al in de rij staan en dat is echt irritant. Veder hebben we een heerlijk weekend gehad! Je kan beter lopen dan met de shuttel, is maar 10 min.